Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:38:38 GMT

فضای مجازی دیانت و اخلاق را تحت تاثیر گذاشته است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۰۲۱

فضای مجازی دیانت و اخلاق را تحت تاثیر گذاشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد واعظی بعد از ظهر دوشنبه در آئین معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: اگر در دفتر تبلیغات اسلامی اقدامی شده از نگاه و کمک حجت الاسلام مظاهری بوده زیرا با نامه وی و پدری و عنایت ایشان دفتر تبلیغات در اصفهان حفظ شد.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات مکمل حوزه‌های علمیه است، افزود: کار دفتر تبلیغات رصد علمی مسائل جامعه و تلاش برای میدان دادن به طلاب و فضلا است، ابزار و وسیله و در واقع لشکری که دفتر تبلیغات می‌تواند با آنها کار محیطی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: افزایش تعاملات با حوزه‌های علمی که بتواند با هم افزایی اقدامات مؤثر انجام شود می‌تواند برای دو طرف مثبت باشد؛ همچنین دفتر تبلیغات سعی می‌کند عرضه‌های نوین را در مسئله دین شناسایی کند و اگرچه دفتر تبلیغات به عنوان خود شناخته می‌شود ولی یک نهاد چند وجهی است و دامنه مسئولیت بزرگی دارد.

وی با تاکید بر تأثیرگذاری دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه‌های علوم انسانی اضافه کرد: در جنبه‌های تبلیغی و رشد غنای اسلامی و رشد فضای مجازی در عرصه‌های مختلف آن اقدامات جدی در دفتر تبلیغات اسلامی شده و نگاه جدی به بخش فضای مجازی شده زیرا باید نگاه فعالیت جدی به اقتضائات جامعه باشد.

حجت‌الاسلام واعظی با اشاره به اینکه جامعه در معرض تحولات فرهنگی شگرف است، ادامه داد: ۱۰ سال پیش چه کسی فکر می‌کرد این اقبال عمومی به فضای مجازی باشد، فضای مجازی دیانت و اخلاق را تحت تأثیر گذاشته و تبلیغات اسلامی لازم دید که در عرصه‌های نوین ورود کند.

وی با بیان اینکه تبلیغ سنتی و پرورش مبلغ جز موارد ذاتی دفتر تبلیغات است، اضافه کرد: باید نیم نگاهی به عرصه‌های نوین داشته باشیم و یکی از وظایف ما میدان دادن به جوانان است زیرا از جوان گرایی سود کردیم و در همین راستا به حجت الاسلام احمدیان این مسئولیت داده شد.

کد خبر 5261870

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد واعظی دفتر تبلیغات اسلامی آیت الله مظاهری ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا ایلام سیلاب گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها قوه قضاییه دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان