Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:35:20 GMT

با تعطیلی ۶ روزه اصفهان موافقت نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۴۰۹

با تعطیلی ۶ روزه اصفهان موافقت نشد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: موضوع تعطیلی کرج و تهران برای سایر استان‌ها مطرح شد که ستاد ملی کرونا با این تعطیلی برای سایر استان‌ها موافقت نکرده است و علی‌رغم اینکه استان اصفهان هم پیشنهاد تعطیلی را مطرح کرد با این پیشنهاد موافقت نشد.

 

حجت الله غلامی، اظهار کرد: متأسفانه استان اصفهان در شرایط خوبی نیست و تعداد بیماران و بستری‌ها سه برابر نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است که در مدت کوتاهی می‌تواند تمام تخت‌های بیمارستانی ما را اشغال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد از فردا به صورت ویژه همه محدودیت‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها ابلاغ کرده بودیم توسط همه دستگاه‌های اجرایی با نظارت بهداشت و درمان به اجرا دربیاید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان اصفهان به خوبی پیش رفته است و روزانه ۲۵ هزار نفر در مراکز تجمعی در حال واکسینه شدن هستند و در حال حاضر به مرز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها رسیدیم و تا مردادماه به مرز ۵۰ ساله‌ها هم می‌رسیم.

وی ادامه داد: موضوع تعطیلی کرج و تهران برای سایر استان‌ها مطرح شد که ستاد ملی کرونا با این تعطیلی برای سایر استان‌ها موافقت نکرده است و علی‌رغم اینکه استان اصفهان هم پیشنهاد تعطیلی را مطرح کرد با آن موافقت نشد.

غلامی تاکید کرد: بنابراین هیچ تعطیلی را مشابه تهران و کرج برای استان اصفهان نخواهیم داشت و روال عادی ما همان روند قبلی و رعایت محدودیت‌های قبل خواهد بود.

وی تصریح کرد: تنها تعطیلی روزهای پنجشنبه در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان بهداشت و درمان واکسیناسیون تعطیلی برای سایر استان ها استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد