Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:42:01 GMT

مظنون پرونده در آزمایش DNA حاضر نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۴۱۰

مظنون پرونده در آزمایش DNA حاضر نشد

در ادامه بررسی‌های مربوط به پرونده آکادمی کیا امروز اتفاق عجیبی رخ داد و مظنون پرونده در آزمایش DNA حاضر نشد.

به گزارش برنا؛ کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران مدتی قبل با تایید صغر سنی بازیکنی به نام محمد صدرا طاهر اسمعیل (استفاده برادر بزرگتر ازشناسنامه برادر کوچکتر)، امتیازات  تیم آکادمی کیا در بازی‌های رو در رو مقابل شاکیان پرونده این بازیکن را کسر کرد تا قهرمانی این تیم در رده نوجوانان پس گرفته شده و تیم استقلال به عنوان قهرمان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی مجدد پرونده این بازیکن در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران، این کمیته با درخواست شاکیان دستور داد از محمد صدرا طاهر اسمعیل و همچنین فردی که شناسنامه‌ای به نام محمدرضا طاهر اسمعیل دارد(برادر کوچک‌تر)  تست DNA گرفته شود تا هویت و نسبت خانوادگی این نفرات مشخص شود.

امروز برخی از شاکیان پرونده همراه نماینده کمیته استیناف هیات فوتبال، محمد صدرا طاهر اسمعیل و پدر این بازیکن برای این نمونه گیری در مرکز ژنتیک پزشکی تهران حاضر شدند اما خبری از حضور فردی که شناسنامه اش به نام محمدرضا طاهر اسمعیل است نبود.

مجید آزادی، سرپرست تیم نوجوانان پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: قرار بود امروز سه نفر یعنی محمدرضا و محمد صدرا طاهر اسمعیل همراه با پدر خانواده تست DNA بدهند اما فردی که خودش را محمدرضا معرفی کرده و  هویت وی مورد اعتراض ما است، در این تست شرکت نکرد. در حقیقت فقط محمد صدرا طاهر اسمعیل به همراه پدرش تست DNA دادند. دلیل‌شان هم این بود که فرد سوم به دلیل اعتیاد توانایی حضور در تست را ندارد و برای تست دادن باید پول دریافت کند.

وی افزود: پس از این اتفاق هاشمی، رئیس کمیته استیناف هیات فوتبال به نماینده اش اعلام کرد از همان دو نفر تست گرفته شود تا پس از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما صورت جلسه را امضاء نکرده و گفتیم قبول نمی‌کنیم تست DNA بدون حضور فردی با هویت شناسنامه ای محمدرضا طاهر اسمعیل گرفته شود. اعتقاد داریم فردی که نام شناسنامه‌اش این است، هویت دیگری دارد و شناسنامه‌ جعلی است و این موضوع با تست DNA مشخص می‌شود.

سرپرست تیم نوجوانان پیکان اضافه کرد: اکنون از نهادهای ذی صلاح می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و از این فرد تست DNA بگیرند زیرا باید مشخص شود فردی که شناسنامه‌اش به نام محمد رضا طاهر اسمعیل است، آیا متعلق به این خانواده است یا این شناسنامه جعلی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آکادمی کیا هیات فوتبال نام محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسین فصیح نیا در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: روز عالمی بصیر و متفکری دانشمند شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده، شخصیتی که یک انسان جامع در تمامی عرصه‌ها بود و می‌توان از او به عنوان الگو در تمامی صحنه‌هایی زندگی که چه فردی و چه اجتماعی یاد کرد.

وی ادامه داد: شهید مطهری فردی حکیم بود و هرکاری انجام می‌داد با هدف و برنامه بود، کتاب‌های بسیار پر محتوا در همه ابعاد از این استاد حوزه به یادگار مانده که امروز محل رجوع طلاب، فضلا، دانشجویان و اهل علم است.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: معلمی شغل شریفی است و این برای معلمین افتخاری است که به آموزش و یاد دادن انسان‌ها و دانش آموزان می‌پردازند و لذا این معلمین هستند که زندگی کردن و انسانی زیستن را به مردم یاد می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه معلمی شغل انبیاست، یادآور شد: معلمی می‌تواند الگو باشد که در همه شرایط بتواند به تعلیم و تربیت صحیح بپردازد و آن امانتی که به دوش او گذاشته شده را به سر منزل مقصود برساند.

در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • عکسی جالب از صفحه اول شناسنامه آیت الله مطهری
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات