Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره تمهیدات سازمان لیگ برای برگزاری سه هفته پایانی مسابقات عنوان کرد: هفته آخر در اوج حساسیت است و این هفته فینال مسابقات لیگ دسته اول کشور و هفته آینده فینال مسابقات لیگ دسته دوم را شاهد خواهیم بود. در این چند هفته پیک مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار است سه هفته پایانی را به صورت همزمان برگزار کنیم. نمایندگان کمیته های اخلاق و انضباطی هم به مسابقات اعزام خواهند شد. به دلیل اینکه در بعضی از بازی ها شرایط صعود و سقوط تیم ها در نظر گرفته شده است تعداد ناظرین افزایش پیدا کرده است. از کمیته داوران تقاضا کردیم آماده ترین داوران خود را برای این سه هفته پایانی در نظر بگیرند. امیدوارم حداقل چالش را در مسابقات ببینیم و بازی‌های خوبی را برای هواداران محترم برگزار کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر ادامه داد: اگر ببینیم برگزاری مسابقات روی سلامت افراد بازیکنان تاثیر گذار است قطعاً روی برنامه‌هایمان تخفیفی قائل خواهیم شد. همچنین قانون جریمه برای مربیانی که در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت نمی کنند در گذشته وجود داشته بین ۳ تا ۵ میلیون مربیان خاصی جریمه می‌شدند اما الان با افزایش میزان جریمه مواجه هستیم. اگر اصلاحیه وجود داشته باشند قطعاً در این فصل و یا نه در فصل آینده اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هفته پایانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور