Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این پیکارها در رده سنی نوجوانان با حضور بیش از ۵۰۰ کشتی‌گیر برای ۳۰ مدال طلا طی روزهای (۱۹ تا ۲۵ ژوییه) ۲۸ تیر تا سوم مرداد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

با آغاز بازی‌های المپیک توکیو به طور حتم این موضوع می‌تواند انگیزه مضاعفی برای کشتی‌گیران نوجوان باشد تا در ۲ دوره بعدی المپیک نماینده کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و ۲۰۲۸ لس‌آنجلس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال جاری، اتحادیه جهانی کشتی با موفقیت رویدادهای بین‌المللی از جمله چهار مسابقه گزینشی المپیک، سه مسابقه قهرمانی قاره‌ای در رده سنی بزرگسالان و دو قهرمانی قاره را در سطح نوجوانان برگزار کرده است. 

۶ کشور برای این مسابقات کشتی آزاد، فرنگی و زنان نوجوانان جهان با تیمی کامل و با ترکیبی ۳۰ نفره در مجارستان حضور یافته‌اند و روسیه مدافع عنوان قهرمانی در کشتی آزاد است و تیم کشتی فرنگی ایران نیز قهرمان دوره گذشته به دنبال دفاع از عنوان خود در این پیکارها است.

در این پیکارها ۲ کشتی‌گیر از کشور امارات متحده عربی برای نخستین مرتبه در پیکارهای نوجوانان جهان حضور خواهند داشت.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روزهای ۲۸ و ۲۹ تیر و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی پنج وزن نخست از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۷ تا ۹ مرداد سال ۱۳۹۸ در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۳ مدال طلای رحمان عموزاد در وزن ۴۸ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۰ کیلوگرم و سهیل یوسفی در وزن ۹۲ کیلوگرم، ۳ مدال نقره علی عرب در وزن ۴۵ کیلوگرم، مهدی ویسی در وزن ۵۵ کیلوگرم و عرفان الهی در وزن ۶۰ کیلوگرم و کسب ۱۶۶ امتیاز بعنوان نایب قهرمانی رسید. تیم روسیه نیز با ۱۶۸ امتیاز قهرمان شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم این مسابقات علی قلی‌زادگان در حالی که در دیدار رده‌بندی مقابل حریف اوکراینی ضربه شده بود از سوی داوران دیسکالیفه شد و تیم ایران امتیاز این وزن و عنوان تیمی قهرمانی جهان را از دست داد.

در کشتی فرنگی نیز تیم ایران با ۴ مدال طلای امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۵۱ کیلوگرم، رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و با کسب ۱۴۸ امتیاز با اقتدار و برای چهارمین بار بعنوان قهرمانی دست یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو کشتی کشتی آزاد المپیک توکیو کشتی کشتی آزاد کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان