Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:46:12 GMT

سه گل و سه امتیاز به حساب خیبر و آرمان‌گهر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۷۸۲

سه گل و سه امتیاز به حساب خیبر و آرمان‌گهر

خیبر خرم‌آباد و آرمان‌گهر بخاطر انصراف رقبای خود در آخرین مسابقه لیگ یک صاحب سه امتیاز شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی قرار بود از ساعت ۱۹:۴۵ امروز به‌صورت همزمان برگزار شود که دو بازی بخاطر انصراف تیم‌های از پیش سقوط کرده چوکا تالش و نود ارومیه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یکی از مسابقات، تیم آرمان‌گهر سیرجان باید در خانه میزبان چوکا بود، اما بخاطر اینکه سقوط تالشی‌ها پس از شکست در بازی هفته قبل قطعی شده بود، مسابقه امروز دو تیم برگزار نشد.

 

لغو این مسابقه موجب شد تا آرمان‌گهر سیرجان به برتری انضباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش دست پیدا کند تا ۴۹ امتیازی شود و فصل را با حضور در جایگاه نُهم جدول لیگ یک به پایان برساند.

 

همچنین تیم خیبر خرم‌آباد که در این فصل به دنبال راهیابی به لیگ برتر بود و در کسب این مهم ناکام ماند، با غیبت بازیکنان نود ارومیه در مسابقه، با نتیجه ۳ بر صفر به‌عنوان برنده این دیدار اعلام شد.

 

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با این برد ۴۹ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به خوشه طلایی ساوه و آرمان‌گهر سیرجان در رتبه هفتم ایستاد.

خیبر خرم آباد دسته یک آرمان گهر سیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد دسته یک آرمان گهر سیرجان آرمان گهر سیرجان خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟