Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@23:49:43 GMT

ده‌ها کشته و زخمی در انفجار شهرک صدر عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۹۵۹

ده‌ها کشته و زخمی در انفجار شهرک صدر عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از کانال صابرین نیوز، رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری در داخل شهرک صدر عراق خبر دادند.

بنابر گزارشها، انفجار داخل بازار الوحیلات در شهرک صدر عراق رخ داد. صابرین نیوز همچنین اعلام کرد ۱۵ زخمی به عنوان آمار اولیه این انفجار اعلام شده است.

بر اساس گزارش‌ها انفجار بر اثر یک شیء انفجاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه امنیتی عراق نیز اعلام کرد: این تجاوز تروریستی حاصل یک بمب دست ساز در بازار الوحیلات در شرق بغداد بوده است که در پی آن شماری از افراد شهید و زخمی شدند.

بر اساس اعلام کانال صابرین نیوز، ۲۲ شهید و  ۴۷ زخمی تا کنون به عنوان آمار این حادثه اعلام شده است. خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد: بر اثر انفجاری که در شهرک صدر عراق رخ داد، دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری عراق نیز اعلام کرد: وزارت بهداشت تمامی مؤسسات خود را برای امداد رسانی و درمان مجروحان حادثه شهرک صدر بسیج کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103745 برچسب‌ها عراق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عراق شهرک صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری