Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و با نظر به شرایط بحرانی کرونا و احتمال برگزاری ادای نماز، می‌بایست مطابق هرسال نسبت به آماده سازی فضاهای مصلی‌های اهل تسنن و تشیع اقدام گردد.

به گزارش ایسنا آسا ریگی در نشست تمهیدات شهرداری زاهدان جهت برنامه‌ریزی استقبال از عید قربان اظهار داشت: کلیه نیروهای خدماتی مناطق پنجگانه، سازمان مدیریت پسماند، شرکتهای خدماتی، ماشین آلات خدماتی و عمرانی شهرداری در ایام قبل و بعد از عید جهت عملیات پاکسازی، لایروبی، نخاله‌زدایی و جمع آوری زباله بصورت آماده باش کامل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مصلی‌های اهل تسنن و تشییع و مسیرهای منتهی به آن، مکان‌های محوری در محلات سطح شهر جهت ادای نماز عید قربان، آماده سازی و پاکسازی می‌شوند.

وی غلطک زنی، بوته‌زنی، کوبیدن و آب پاشی، بازگشایی مسیرها، نظافت مصلی‌ها و مسیرهای منتهی به آن، بسیج نیروها، امکانات و ماشین آلات را از مهمترین اقدامات در راستای مهیا نمودن مکانهای فوق الذکر جهت ادای نماز عید سعید قربان عنوان نمود.  

ریگی با اشاره به ساماندهی محل عرضه دام زنده گفت: از آنجائیکه هرساله حجم وسیعی از دام زنده جهت قربانی وارد شهر زاهدان می‌گردد، بدین جهت در راستا ساماندهی محل عرضه دام و تنظیف شهری مکانی در ابتدای جاده بلوار براسان، تحت نظارت سایر دستگاههای مرتبط با رویکرد خرید و فروش، کنترل قیمت و رعایت بهداشت پیش‌بینی و راه‌اندازی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان ادامه داد: دامداران جهت فروش دام‌های خود به این مکان مراجعه نمایند تا ضمن ساماندهی از فروش پراکنده دام جلوگیری و همچنین شرایط خرید برای شهروندان زاهدانی تسهیل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان شهرداری زاهدان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز