Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید سایپا درخصوص بازی فردای تیمش صحبت کرد.

سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان ضمن تشکر از هیئت مدیره باشگاه سایپا برای سپردن هدایت این تیم به او، گفت:

با شناختی که از بازیکنان سایپا دارم و همچنین مجموعه مدیریتی باشگاه، همه دست به دست هم می‌دهیم تا در این سه بازی، حداکثر امتیازات را برای تیم سایپا که تیمی ریشه‌دار است، کسب کنیم و سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

بازی با گل‌گهر سیرجان بسیار مهم است. آنها تیمی هستند با ستاره‌های بسیار زیاد، کادر فنی بسیار خوبی دارند و کادر فنی‌شان باشخصیت است. آنها با برد در جام حذفی روحیه خوبی دارند. بازی فردا یک بازی تاکتیکی خواهد بود و امیدوارم مجموعه بازیکنان تیم ما، موفق باشند. هرگونه دانش، اطلاعات و تجربه داریم، کنار هم می‌گذاریم تا نتیجه‌ای در شأن سایپا به دست بیاوریم.

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که در مسیرش از جیبوتی به سمت جده عربستان در حرکت بود، هدف قرار گرفت.

براساس گزارش امبری، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه این کشتی باری با سه موشک هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد برآوردهای «امبری» اشاره دارد به اینکه این کشتی به دلیل روابط تجاری بین طرف اداره کننده آن و رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

خبرنگار الجزیره نیز به نقل از این سازمان دریایی انگلیس گزارش داد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی شمال غرب المخا در یمن رخ داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900961

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • اخباری که نباید ببینید!
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن