Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت متبوعش تحریم‌های یکجانبه خود علیه ایران را تنها زمانی خواهد برداشت که توافقات دیپلماتیک لازم برای احیای برجام انجام گرفته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که لغو تحریم‌های یکجانبه علیه ایران منوط به این است که یک فرآیند دیپلماتیک طی شود و مذاکرات وین برای احیای برجام به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود...

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا تحریم های ایران برجام اخبار آمریکا تحریم های ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران، جزئیاتی از مذاکرات خود با مقام‌های کشورمان ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به خبرنگاران گفت که گفتگوها در مورد اینکه ایران واقعاً با چه چیزی موافقت خواهد کرد و به آن عمل خواهد کرد، ادامه دارد.

 وی به سه مساله در چارچوب مذاکرات اشاره کرد: 1. مسائل پیرامون انجام بازرسی‌ها (از جمله مشخص کردن دوباره بازرسان)،2. مسائل برجسته، 3. گام‌های داوطلبانه اضافه که ایران می‌تواند بردارد.

 گروسی همچنین در مورد زمان بندی گفت که وی میخواهد خیلی زود شاهد چندین خروجی ملموس باشد. مدیر کل آژانس افزود که وی زمان بندی مشخصی تعیین نمی‌کند اما خیلی خوب می‌شود که شاهد گام‌های اولیه پیش از نشست شورای حکام در ماه ژوئن بود.

تکمیل می‌شود...
 

دیگر خبرها

  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است