Web Analytics Made Easy - Statcounter

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، به احتمال بازگشت آنتوان گریزمان به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از پشت سر گذاشتن دوفصل ناامید کننده در بارسلونا حالا به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. هواداران بارسا امیدوار بودند که ستاره فرانسوی جایگزین مناسبی برای نیمار باشد اما گریزمان هیچ گاه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال معاوضه سائول نیگز و آنتوان گریزمان وجود داشته است. در همین راستا انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، به احتمال بازگشت ستاره فرانسوی به واندا متروپولیتانو واکنش نشان داده و می‌گوید: " هیچ نظر خاصی در این باره ندارم. من از روند مذاکرات بی اطلاع هستم و حتی نمی‌دانم که آیا اصلاً مذاکراتی وجود داشته است یا خیر اما در عین حال فکر می کنم که به آن زمان که متوجه شوید چه اتفاقی رخ خواهد داد، خیلی نمانده است."

سرزو در ادامه گفت: " شما باید بدانید که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما در مورد جذب آنتوان گریزمان باید بگویم که من چیزی نمی دانم و سوالی هم در این باره نکرده ام. همچنین در مورد سائول نیز نمی دانم که آیا لیورپول برای جذب او اقدام کرده یا خیر. ما دارای یک بخش مدیریت فنی هستیم که نسبت به همه چیز آگاهی دارند و کارهای درست را انجام می‌دهند."

رئیس اتلتیکو در واکنش به شایعات جدایی ژائو فلیکس نیز گفت: " او بازیکنان اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود و با ما قرارداد طولانی دارد. ژائو فلیکس یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا است."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید فوتبال گریزمان آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک پیروزی خفیف خارج از خانه حاشیه امنیت خود در چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبانش مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 5 رودریگو ریکلمه مسبب رقم خوردن بیست‌و‌یکمین پیروزی فصل روخی بلانکو شد تا این تیم 67 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول لالیگا را به شش امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. به این ترتیب مردان دیه‌گو سیمئونه از شانس خوبی برای کسب آخرین سهمیه اسپانیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. پیش از این تیم‌‌های رئال مادرید، بارسلونا و جیرونا موفق به کسب سه سهمیه دیگر لالیگا در فصل آتی لیگ قهرمانان شده بودند.

بارسلونا باخت و رئال مادرید را قهرمان کرد

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، امروز پنج مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اوساسونا - بتیس
سلتاویگو - ویارئال
والنسیا - آلاوس
رایووایکانو - آلمریا
سویا - گرانادا

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 87 امتیاز صدرنشین است و جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، بارسلونای 73 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید با 67 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی