Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره ایتالیا معتقد است هیچ دروازه بانی در حال حاضر و در 10 سال پیش رو بهتر از جیجو دوناروما نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا پیش بینی کرد جانلوئیجی دوناروما تا 10 سال آینده بهترین دروازه بان جهان باشد.

 جانلوئیجی دوناروما قهرمان یورو 2020 و ستاره ایتالیا بود. این بازیکن 22 ساله به دلیل عملکرد خود در ضربات پنالتی در پیروزی ایتالیا مقابل انگلیس در فینال یکشنبه گذشته در ومبلی به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوناروما به انتظار 53 ساله ایتالیا را برای به دست آوردن قهرمانی دوم یورو پایان داد. و همچنین در پیروزی مرحله نیمه نهایی ضربات پنالتی برابر اسپانیا نیز مهار مهمی داشته است.

فابیو کاناوارو اسطوره ایتالیا معتقد است که دوناروما با نمایش خوب در یورو 2020 به منتقدان خود پاسخ داده و انتظار دارد که هموطنش حداقل تا دهه آینده بدرخشد.

کاناوارو گفت:« دوناروما قهرمان واقعی این تیم آتزوری است. من تعجب می کنم که قبل از یورو بعضی ها فکر می کردند او یک دروازه بان متوسط ​​است. هیچ چیز متوسطی در مورد جیجیو وجود ندارد. فقط به آرامشی که در 22 سال دارد فکر کنید. او 10 تا 15 سال آینده بهترین دروازه بان خواهد بود.»

دوناروما بیش از هر بازیکن دیگری در یورو 2020 بازی کرد و تنها مراحل پایانی برد ایتالیا برابر ولز را در مرحله گروهی از دست داد. این دروازه بان جوان حالا در پاری سن ژرمن خواهد بود.

کاناوارو افزود: « حداقل ما از او در کنار تیم ملی لذت خواهیم برد. دوناروما در آخرین فصل حضور خود در سن سیرو جایی که او تمام دوران حرفه ای بزرگسال خود را در این تیم سپری کرده است، ۱۴ کلین شیت در سری A انجام داد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال دوناروما کاناوارو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان