Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@19:21:51 GMT

نبض لیگ در مشهد می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۶۵۰۹

نبض لیگ در مشهد می‌زند

هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در تمامی شهرها برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها اول به مشهد و بعد به تبریز است.

در مشهد و در استادیوم امام رضا(ع) سپاهان میهمان پدیده‌ای است که تا این لحظه با ۳۷ امتیاز روی کاغذ برای کسب سهمیه آسیا بدون شانس نیست. در واقع این قهرمانی احتمالی استقلال در جام حذفی و توقف تیم‌هایی چون تراکتور و فولاد است که رحمتی و مردانش را هنوز با یک درصد شانس برای حضور در آسیا مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها از دیدار رفت مقابل پدیده به دلیل شکست با سه گل در خانه خاطره خوشی ندارند و خوب می‌دانند که توقف در مشهد یعنی وداع احتمالی با قهرمانی. پدیده این روزها تیم شادابی است که با مهره‌های گمنامش خوب جولان می‌دهد و به راحتی به حریفان باج نمی دهد. برای مردان نویدکیا ۳ امتیاز بازی مقابل پدیده از نان شب هم واجب‌تر است. با این حال آن‌ها به ساق‌های بازیکنان ماشین سازی سقوط کرده هم دل بسته‌اند.

تب در تبریز

پرسپولیس در تبریز مقابل ماشین سازی روی لبه تیغ است. چرا که تیم سقوط کرده تبریزی بدون استرس و برای اعاده حیثیت امکان خلق هر شگفتی را دارد. یحیی بعد از شکست در دربی حذفی فقط روی مسائل روحی و روانی تیمش کار کرده است و می‌خواهد تیمش را ققنوس وار از دل خاکستر دربی به سمت گلات (پنجمین قهرمانی پیاپی) رهنمون کند. حالا پرسپولیس در یک هفته آینده دو بازی حساس و سرنوشت ساز با نمایندگان تبریز خواهد داشت که اگر با کسب ۶ امتیاز و پیروزی‌های پرگل همراه باشد، تا حد زیادی قهرمانی را برای این تیم قطعی می‌کند. بازی با تراکتور سازی که سودای کسب سهمیه دارد احتمالاً نفس گیرترین بازی یحیی در این لیگ باشد.

استقلال امید قعرنشینان

اما جز این دو بازی نبرد استقلال پر حاشیه با نفت مسجد سلیمان هم جذاب است. استقلال که تمریناتش به دلیل شرایط مالی و اختلافات با اعتصاب همراه بوده است در تهران میزبان نفتی‌هاست. این بازی با توجه به مسجل شدن سهمیه آبی‌ها بیشتر برای نفتی های ۲۸ امتیازی اهمیت دارد. شکست مسجد سلیمانی‌ها در پایتخت یعنی افتادن سایه سقوط بر سر شهر اولین‌ها.

 فینال فانوس به‌دستان

پشت سر نفت مسجد سلیمان ذوب آهن و سایپا هستند که لب دره برای ماندن در کش و قوس و انتظار برای لغزش یکدیگرند. به خصوص ذوب آهن که این هفته با نساجی نبرد مرگ و زندگی دارد. در واقع ذوب آهنی‌ها با توجه به دربی که هفته بعد باید مقابل سپاهان مدعی برگزار کنند این بازی تنها فرصت بقایشان محسوب می‌شود. چه کسی است که نداند سپاهان برای قهرمانی حاضر است از روی همشهری در حال سقوط خود هم رد شود؟ بازی ذوب آهن و نساجی را می‌توان فینال فانوس بدستان نام گذاشت.

در این هفته نبرد فولاد و پیکان هم مهم است. فولاد برای سهمیه می‌جنگد و حالا با پیش روی در جام حذفی با استرس کمتری وارد جنگ با حریفان در لیگ می‌شود که این امتیاز بزرگی برای تیم نکونام است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر تیم تراکتور و فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد