Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:13:19 GMT

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۶۵۸۴

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان خواهند رفت.

بر این اساس مراسم قرعه کشی مدعیان پنج وزن دوم این مسابقات برگزار شد که قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست به مصاف رحمان اف آلان از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد بع برنده کشتی میان والنتین بالیکا از رومانی و آلپر توران از ترکیه مسابقات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با آدریان سیکورا از لهستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان المان ممدوف از آذربایجان و سیف اله ایتایف از فرانسه می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول به مصاف دالگات عبدالکادیروف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان سینگ جاسکاران از هند و گابریل اوجوگ از مولداوی پیکار می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست به مصاف گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده دیدار بین مارسیو از آیون مولداوی و تچاریس کوگیومتسید از یونان مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میرونشوک رجب اف از ازبکستان و گئورگین تریپون از رومانی می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر شرکت کرده اند.

کد خبر 5262004

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد رده نوجوانان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس دربی 96 المپیک 2020 توکیو جام حذفی دربی کشتی آزاد فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کاروان ورزش ایران تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه