Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژنرال دیوید پترائوس رییس اسبق سیا با بیان اینکه وضعیت در افغانستان حتی پیش از تکمیل خروج نظامیان ایالات متحده از آن، در حال فروپاشی است گفت : ما در حال پایان دادن به این جنگ نیستیم. ما در حال خاتمه دادن به مداخله آمریکا در آن هستیم . متاسفانه آنچه اکنون می‌بینم، طلوع یک جنگ داخلی وحشیانه است. ناطقان: ژنرال دیوید پترائوس رییس اسبق سیا گفت: وضعیت در افغانستان حتی پیش از تکمیل خروج نظامیان ایالات متحده از آن، در حال فروپاشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 ژنرال دیوید پترائوس رییس اسبق سیا:وضعیت در افغانستان حتی پیش از تکمیل خروج نظامیان ایالات متحده از آن، در حال فروپاشی است.

می‌ترسم به عقب نگاه کنیم و از تصمیم به خروجمان متاسف شویم.


خروج نظامیان آمریکایی قرار نیست پایانی بر جنگ در آنجا باشد.

ما در حال پایان دادن به این جنگ نیستیم. ما در حال خاتمه دادن به مداخله آمریکا در آن هستیم.

متاسفانه آنچه اکنون می‌بینم، طلوع یک جنگ داخلی وحشیانه است.
منبع: ایرنا برچسب ها: جنگ داخلی ، افغانستان ، وحشیانه ، امریکا ، مداخله ، سیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جنگ داخلی افغانستان وحشیانه امریکا مداخله سیا خروج نظامیان جنگ داخلی ما در حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: تجاوز نظامی رژیم‎ صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی به دویستمین روز خود رسیده که در این دیوانگی تمام‌عیار ۴۱هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و مفقود شده‌اند که از این تعداد ۱۴هزار و ۷۷۸ نفر کودک بوده‌اند. در همین مدت، 9۷۵۲ نفر از زنان نوار غزه نیز بر اثر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

این نسل‌کشی وحشیانه نه‌تنها اسرائیل را در زمره جنایتکارترین دولت‌های قرن حاضر قرار داده، بلکه بنا بر اذعان منابع عبری‎زبان و رسانه‌های صهیونیستی، هزینه‌های گزافی نیز برای صهیونیست‌ها داشته و صورت‌حساب سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سنگینی روی دست آنان گذاشته است. در ادامه برخی از هزینه‌ها را مرور می‌کنیم.

کد خبر 846861 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین تولید ناخالص داخلی

دیگر خبرها

  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه