Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماه گلی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این گروه که فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهد، برای روز عید غدیر برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی کرده است.

او افزود: در حال پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری جشن روز عید غدیر هستیم که در صورت تأیید درخواست و دریافت مجوز، جشن در مسجد امام سجاد (ع) محله موسی بن جعفر (ع) بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گلی اظهار کرد: در صورتی که جشن با اخذ مجوز برگزار شود، بسته‌های معیشتی و بسته‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان توزیع خواهد شد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند تصریح کرد: اگر مجوزی برای برگزاری جشن ارائه نشود، بسته‌های مذکور در محلات موسی بن جعفر (ع) و الهیه بیرجند توزیع می‌شود.

او ادامه داد: محلات هدف این گروه دانشجویی، محله موسی بن جعفر (ع)، الهیه و سایر مناطق شمال شهر بیرجند است و تنها گروهی هستیم که در منطقه موسی بن جعفر (ع) فعال هستیم.

ماه گلی بیان کرد: ایجاد تنوع در فعالیت‌های فرهنگی در محلات هدف از جمله اهداف فعالیت‌های این گروه است.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند با اشاره به عید قربان و نذورات مردمی گفت: مردم در صورتی که نذوراتی برای عید قربان دارند، می‌توانند به صورت نقدی و غیر نقدی به جمعیت اهداء کنند تا در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی عید غدیر خم موسی بن جعفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ