Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ، ألدار در سخنرانی خود در شهر قامشلی سوریه به مناسبت نهمین سالروز شعله ور شدن آتش بحران در سوریه گفت: با همبستگی میان اهالی شمال و شرق سوریه توانستیم به دستاوردهای مهمی تحقق ببخشیم.

آلدار خاطرنشان کرد که عناصر این حزب همواره در معرض حملات به ویژه از سوی ترک های اشغالگر بوده اند و ترکیه اشغالگر با وحشی گری توانست عفرین ، سری کانیه ، کری سبی و سایر مناطق را به اشغال خود درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که آنها تا آزادسازی تمامی مناطق اشغالی از پا نخواهند نشست و به مقاومت خود علیه اشغالگران و تروریسم ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد : اگر حزب دموکرات کردستان سوریه با اشغالگران ترک در حمله علیه «کریلا» مشارکت کند در آن صورت ما تماشاچی نخواهیم ماند.

آلدار افزود: حل و فصل بحران سوریه از راه گفت وگوی سیاسی تحقق می یابد و تشکیلات خودگردان کردستان سوریه همواره آماده است تا برای حل و فصل بحران سوریه با دولت این کشور بر سر میز مذاکرات بنشیند.

عضو هیات رئیسه حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در پایان سخنرانی خود از تمامی نیروها و احزاب کرد خواست تا از طرح و نقشه دشمنان کردستان سوریه پیروی نکنند.

حزب اتحاد دموکراتیک  سوریه، حزبی سیاسی در مناطق کردنشین سوریه است که در سال ۲۰۰۳ توسط چپگرایان کرد در شمال سوریه تأسیس شد. این حزب رابطه نزدیک و ایدئولوژیک با حزب کارگران کردستان دارد. حزب اتحاد دموکراتیک سوریه اذعان می‌کند که دو حزب رابطه نزدیک ایدئولوژیک با یکدیگر دارند.

۱۴۸۷

برچسب‌ها تروریسم ایرنا سوریه دمشق تهران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم ایرنا سوریه تروریسم ایرنا سوریه دمشق تهران ترکیه حزب اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری