Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند هواپیمای ترابری بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش حامل ۴۰ هزار کیلو بار کمک‌های اولیه و مهم زندگی جهت یاری به آسیب دیدگان کرونا در فرودگاه چابهار - کنارک بر زمین نشست.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امیر سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری، فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با اشاره به خدمتگزاری ارتش در بحران‌ها و شرایط سخت به هموطنان اظهار داشت: فرزندان و برادران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی امروز مفتخرند بنا بر وظیفه ذاتی‌شان که دفاع از حریم آسمان کشور است، وظیفه دیگر و مهمی چون مردم‌یاری و همدلی با مردم آسیب دیده را برعهده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ منتی بر کسی نیست و افتخار می‌کنیم که بحمدالله وظیفه خودمان را انجام دادیم که ان‌شاءالله بتوانیم این وظیفه را در کمال حفظ کرامت مردم عزیز و سلحشور استان سیستان و بلوچستان به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با بیان اینکه بنابر دستور فرمانده کل ارتش و تاکید فرمانده نیروی هوایی ارتش تصمیم بر این شد تا در این روزهای سخت کرونایی به سرعت به یاری مردم این استان بشتابد، تصریح کرد: هواپیمای بویینگ ۷۰۷ این نیرو حامل ۴۰ هزار کیلو بار شامل آرد، مواد ضدعفونی کننده، تانکر، آب، لباس، کفش و هزار پرس غذا جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا در مناطق محروم جنوب استان سیستان و بلوچستان بر زمین نشست.

بر اساس این گزارش، این کمک‌ها با حضور پُرشور کارکنان پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد در بین مردم شریف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کمک ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.
زارع پور همچنین در مورد تکمیل فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار، گفت: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیم.
وی افزود: این پایگاه استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.
زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشور‌های همسایه و کشور‌های متقاضی و ارسال ماهواره به مدار‌های مختلف جو وجود خواهد داشت.
وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خط‌های رند اپراتور‌ها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی