Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@22:30:01 GMT

دستیار کی‌روش در عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۵۹۹

دستیار کی‌روش در عراق مشخص شد

خبرورزشی –

سایت «winwin» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور عباس عبید را به عنوان مربی جدید تیم ملی به جای رحیم حمید انتخاب کرد.

فدراسیون فوتبال عراق بعد از بررسی‌های زیاد برای انتخاب مربی و دستیار عراقی روی نیمکت تیم ملی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در نهایت عبید را انتخاب کرد.

طبق گزارش‌های رسیده از عراق کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با فدراسیون عراق به توافق رسیده و تا دو روز آینده مربی این تیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق یکی از رقبای شاگردان اسکوچیچ در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. اولین بازی یوزها در این رقابت‌ها در تاریخ ۱۱ شهریور مقابل سوریه است.

بیشتر بخوانید: عراق و کی‌روش؛ توافق در ۴۸ ساعت آینده 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!