Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان اسامی برگزیدگان بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۳۹۹ اعلام و دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان در میان برترین‌های این دوره معرفی شدند.

همه ساله شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند شانس خود را برای شرکت در یک رقابت علمی بزرگتر به نام المپیاد علمی دانشجویی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تعداد محدودی از دانشجویان می توانند رتبه های برتر این المپیاد و سهمیه های علمی آن را به دست آوردند.

امسال، ۹ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه های مختلف آموزشی توانستند رتبه های برتر این المپیاد را به خود اختصاص دهند.

در رشته مهندسی شیمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب، رتبه چهارم علی سرخوش، رتبه نهم صفا کوشکی و رتبه دوازدهم نیز به امیرمحمد نجفی اختصاص یافت.

در رشته ریاضی، علی فروزنده رتبه چهارم و در گروه آمار، علیرضا کبورانی به عنوان رتبه هفدهم از دیگر اعضای خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان بودند که موفق به کسب رتبه در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور شدند.

در گروه مهندسی برق، علی قانعیان موفق شد رتبه هفتم را به دست آورد و در گروه مهندسی مواد و مهندسی مکانیک دو رتبه هشتم توسط مصطفی یعقوبی و محمد نیک ن‍ژادی به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان تعلق گرفت.

همچنینی رتبه ششم گروه مهندسی صنایع بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز به امیرحسین نجفی دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان اختصاص یافت.

۲۰ دانشجوی دانشگاه اصفهان نیز، در گروه های مختلف این دوره خوش درخشیند.

در گروه زبان و ادبیان فارسی، زهرا فرج زاده و سمانه طاهری حائز رتبه شدند.

در گروه زیست شناسی، امیرحسین حاجی، علی عسگری نجف آبادی، محمد صالحی و نوید کاظمی از دانشگاه اصفهان رتبه های برتر را کسب کردند.

در گروه سلول های بنیادی و مهندسی بافت، محمدعرفان فرهادیه، امیرحسین نقش نیل چی، رضا ابوکاظم پورامیری و نسرین فرجاد از دانشگاه اصفهان و در گروه شیمی، مژگان نوری زاده دهکردی و محدثه ایزدی دستگردی و در گروه مکانیک سعید حکمت گلمکانی از دانشگاه اصفهان درخشیدند.

در گروه علوم اقتصادی، فاطمه رهبری کرویه، عابد دمسازی زاده، مرضیه رضائی قهریزجانی از دانشگاه اصفهان و در گروه علوم تربیتی نیز مریم محمدصالحی، علی قانعیان سبدانی از دانشگاه اصفهان برتر شناخته شدند.

در گروه حقوق، می گل افسرچقاخوری و در رشته آمار، ندا حاتمیان از دانشگاه اصفهان برتر شدند.

در گروه مهندسی کامپیوتر پویا خانی و مرجان معظم از دانشگاه کاشان حائز رتبه شدند

در گروه روانشناسی، مریم باقریان ریزی از دانشگاه پیام نوراستان اصفهان -واحدباغ بهادران و عاطفه برونی دانشگاه پیام نوراستان اصفهان -واحدزاینده رود حائز رتبه شدند.

محمد سنجرارانی از دانشگاه پیام نوراستان اصفهان -مرکز آران وبیدگل در گروه زبان و ادبیات فارسی برتر شناخته شدند.

در گروه طراحی صنعتی، فاطمه محققیان گورتانی و احمد فرخنده از دانشگاه هنر اصفهان حائز رتبه شدند.

به گزارش ایسنا، دانشجویانی که بتوانند رتبه‌های برتر المپیاد علمی دانشجویی کشور را کسب کنند سهمیه استعداد درخشان دانشگاه ها برای ورود بدون کنکور به مقاطع بالاتر و بورس های تحصیلی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اصفهان دانشگاه صنعتي اصفهان المپیاد علمی دانشجویی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور دانشگاه صنعتی اصفهان دانشگاه اصفهان حائز رتبه شدند رتبه های برتر گروه مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری