Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان شرکت در رویداد «بازآتک» منتشر شده است، این رویداد در راستای «برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی فناوری نانو» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، رویداد «بازآتک» رویدادی است که با تلفیق سه مولفه: ۱-بازی و سرگرمی، ۲-آموزش و ۳-فناوری نانو و با هدف ساماندهی و کمک به ارتقای کمی و کیفیت محصولات آموزشی در حوزه نانو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در راستای «برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی فناوری نانو» طراحی شده است.

صاحبان ایده یا محصول اولیه برای شرکت در این رویداد فناورانه می­توانند فر‌م­‌های ثبت‌نام را تکمیل نموده و به همراه رزومه و مستندات طرح، به دبیرخانه رویداد به آدرس ایمیل Nep@nano.ir حداکثر تا تاریخ ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی در دبیرخانه، طرح­‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد؛ در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‏‌ها و محصولات منتخب در فرآیند توسعه محصول وارد می‌‏شوند و زیر نظر راهبر (منتور) مورد تایید واحد ارزیابی و توسعه محصولات آموزشی نانو، فعالیت خود را تا رسیدن به یک نمونه اولیه قابل ارائه برای جذب سرمایه‏‌گذار ادامه خواهند داد.

در مسیر توسعه ایده و محصول، هر یک از تیم­‌های منتخب می­‌توانند از خدمات حمایتی بهره‌­مند شده و براساس گزارش عملکرد مستند، به ادامه فعالیت بپردازند.

ایده‏‌ها و محصولات آموزشی هدف در این رویداد می‌بایست در محور‌های زیر باشند:

ترویج و آموزش مفاهیم و مبانی فناوری نانو
آموزش کاربرد‌های فناوری نانو، شبیه­‌سازی دستگاه­‌ها و تجهیزات نانو
شبیه‌­سازی فرآیند تولید نانو مواد و محصولات نانو
آموزش و معرفی کاربرد‌های فناوری نانو در ترکیب با سایر فناوری‏‌های نوین (فناوری‏‌های همگرا یا NBICs)

 

همچنین ایده‏‌ها و محصولات باید در قالب‌­های اسباب­‌بازی، بسته ­آموزشی (کیت)، نرم‌­افزار و اپلیکیشن آموزشی (ثبت‌نام از طریق رویداد جایزه بازی‌های جدی)، بازی‏ دیجیتال (ثبت‌نام از طریق رویداد جایزه بازی­‌های جدی) و تجهیزات آموزشی باشند.

برنامه زمانی فراخوان

آغاز فراخوان: ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰
پایان مهلت ارسال: ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰
اعلام نتایج نهایی: ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰
حداکثر زمان آغاز پروژه توسعه محصولات: ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰
پایان پروژه و دستیابی به محصولات هدف: ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰


طرح‌­های نهایی در صورت موفقیت، به سرمایه‌­گذاران تخصصی در حوزه محصولات آموزشی، سرگرمی و اسباب­‌بازی معرفی شده و شرایط لازم برای عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با حمایت ستاد ویژه فناوری‏ نانو و سایر نهاد‌های مشارکت‏‌کننده در این رویداد فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است ایده‌ها و محصولات آموزشی نانو در قالب نرم‌افزار و اپلیکیشن آموزشی و همچنین بازی‌‏های دیجیتال می‌‏بایست از طریق «رویداد جایزه بازی‌های جدی» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به آدرس https://survey.porsline.ir/s/wlXjCQE ثبت‌نام نموده و براساس فرآیند این رویداد، پیگیر مراحل توسعه محصول خود در زمینه آموزش مفاهیم و کاربرد‌های فناوری نانو باشند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد شیوه‌نامه رویداد بازآتک به صفحه اختصاصی این  رویداد در در سایت ستاد نانو به آدرسhttps://nano.ir/page/۱/۵۴۱۶/۲۵۱ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو محصولات آموزشی رویداد فناورانه محصولات آموزشی توسعه محصولات توسعه محصول فناوری نانو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طراحی سوالات امتحانات نهایی ارزشیابی از یادگیری مورد توجه است به طوری که دانش‌آموزان از حفظیات دور باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو محسن زارعی، معاون وزیر آموزش و پرورش درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار داشت: این موضوع را نباید به صورت مقطعی و برشی بررسی کرد، شاید برداشت جامعه و آنچه که اتفاق افتاد، پس از اعلام میانگین نمرات آزمون نهایی پایه دوازدهم به این بود که این میانگین نشانگر افت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش بر این موضوع اصرار دارد که مبتنی بر شفافیت، وضعیت کنونی و نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: شرایط مبتنی بر کیفیت آموزشی این‌گونه است که وضعیت فعلی را به خوبی بشناسیم و با اعلام به جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌ریزی لازم و جبران صورت گیرد.

زارعی ادامه داد: آموزش و پرورش در این موضوع نمرات را شفاف اعلام کرد تا برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و معلمان دست به دست هم دهند و شاهد ارتقای کیفیت آموزشی باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود، زیرا این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

وی یادآور شد: اشکالی هم که وجود دارد این است که در دوره‌های مختلف تحصیلی، بازخوردی از وضعیت آموزش نداریم و یکباره این بازخورد را در پایان دوران تحصیل انجام می‌دهیم. این موضوع باید در دوره‌های مختلف بررسی شود که در زمان خود مداخلات لازم صورت گیرد.

زارعی درباره تاثیر دشواری سوالات در امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان اظهار داشت: سوالات سخت شاخص دارد و شاخص هم ضریب دشواری است که در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سوالات نبودیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آنچه در طراحی سوالات مبنا قرار دادیم این است که توجه و ارزشیابی از یادگیری صورت گیرد و توجه به مفاهیم باشد و دانش آموزان و کل فرایند آموزش جهت‌دهی به سمت یادگیری داشته و از حفظیات و محفوظات دور باشند.

زارعی یادآور شد: در نوبت‌های قبل هم درصدی از سوالات مربوط به همین ارزشیابی از یادگیری متناسب با سطوح شناختی مختلف در سوالات امتحانات نهایی بوده است؛ بنابراین جمع‌بندی این نیست که سوالات سخت بوده است.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»