Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با حضور در اداره کل بهزیستی استان، ضمن تبریک هفته بهزیستی در جریان اقدامات این مجموعه قرار گرفت.
حسن مددی در این دیدار با اشاره به اینکه دادستان به عنوان مدعی العموم، مسئولیت نظارت بر وضعیت اقشار آسیب پذیر را دارد گفت: در سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و اجرای برخی سیاست‌ها شاهد افزایش جامعه هدف بهزیستی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نقاط ضعف دادستانی، عدم نظارت کافی در این حوزه و به ویژه مدیریت کمپ‌ها بوده که در یکسال اخیر با انتصاب مشاور قضائی خانواده، اقدامات بسیار موثّر در انجام نظارت‌ها، بازدیدها و بازرسی‌های مداوم و مستمر از مراکز نگهداری معتادین و کمپ‌ها، مراکز توانبخشی و مراکز مشاوره انجام شده است.

مددی متذکر شد: این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش‌ها و رویه‌ها، جمع آوری کودکان کار، توجه به معتادین به عنوان افراد بیمار شده است.

در ابتدای این دیدار اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی و دادگستری استان به تشریح اقدامات مجموعه خود پرداخت و بیان کرد: با تکلیف دادستانی، اداره کل بهزیستی در قالب کمپ ماده ۱۵، کمپ ماده ۱۶ را راه اندازی کرده و توانسته ۱۷۰۰ معتاد متجاهر را در کمپ بستری و پذیرش کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه با دستور دادستانی مرکز استان، تمامی کودکان کار و خیابانی اتباع در مراکز بهزیستی پذیرش شده‌اند گفت: بر اساس قیمت تمام شده فعالیت‌ها، یارانه خدمات به این اداره کل اختصاص داده نمی‌شود و با حجم زیادی از وظایف و افزایش جامعه هدف، میزان بهره مندی از منابع مالی و مادی ناچیز است و عملاً تناسبی بین شرح وظایف و منابع مالی و نیروی انسانی این مجموعه وجود ندارد.

کد خبر 5262335

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن مددی دستگاه قضایی شهرستان کرج ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان عید سعید قربان سیلاب ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد