Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام عید سعید قربان، عید بندگی و طاعت، و به همت مرکز اُفق حرم مطهر سید نظام الدین محمود (ع)، اکیپ سیار خون گیری روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه در جوار این حرم مطهر و مشهور به شاهداعی الی‌الله مستقر می‌شود و آماده دریافت خون اهدایی هموطنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم برخی از بیماران به فرآورده‌های خونی و با توجه به کاهش دخیره‌های بانک خون استان از عموم مردم شریف شیراز برای شرکت در این برنامه و اهداء خون ویژه نیازمندان دعوت به عمل می‌آید.

حسینی مدت زمان اجرای این برنامه را سه ساعت اعلام و اضافه کرد: اکیپ سیار خون گیری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز پنجشنبه پذیرای اهداء کنندگان خون است و افرادی که توانایی شرکت در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه دارند می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در این روز به بقعه متبرکه شاهداعی الی‌الله مراجعه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه۳ شیراز ضمن تاکید بر حضور و شرکت مردم در برنامه‌های نذر خون در سطح شهر، گفت: با توجه به شیوع کرونا مسائل و اصول بهداشتی در زمان خون گیری با حساسیت و دقت اجرا می‌شود و جای هیچگونه نگرانی برای اهداء کنندگان خون نیست و مردم می‌توانند با آرامش خاطر نسبت به اهداء خون اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند