Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ضمن اشاره به روزهای سخت مدیریت کرونا در مجموعه وزارت بهداشت و کادر بهداشتی و بیمارستانی کشور، در عین حال درباره واکسیناسیون کرونا گفت: روز گذشته واکسیناسیون کشور از مرز ۴۰۰هزار گذشت و تا پایان مردادماه تمام افراد سنین بالای ۶۰ کشور واکسینه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت در خرم آباد لرستان ضمن تشکر از دست اندرکاران مدیریت کرونا در این استان، گفت: ایام سختی بر کشور گذشت و شاید بتوان گفت که ما و همکارانمان سخت ترین ایام مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد و قبل از انقلاب را در این ایام گذراندیم و شاید برای من و همکارانم جز افتخار این خدمتگزاری به مردم چیز دیگری نباشد؛ جز لبان تشنه، پای سوخته/ حاصل این ظهر تابستان نبود/ غیر داغ سینه و اندوه دل/ سهم ما از این عذابستان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با لطف خدا و با عزت و همدلی و وفاقی که در دوران دفاع مقدس آموخته بودیم، چهار موج سهمگین کرونا مدیریت شد؛ در اوج تحریمهای ظالمانه در زمانی که همه راه ها را بر ما بسته بودند و حتی برای انتقال کوچکترین محموله در فشار بودیم، علیرغم همه دروغهای بزرگی که می گفتند ایران را از تحریم دارو و تجهیزات پزشکی معاف کردیم و این تشت رسوایی با کلام آقای بایدن از بام آمریکا در چند هفته قبل افتاد و گفت که برای اولین بار ما دادن ماسک و واکسن و فرآورده ها را به ایران مجاز می دانیم، در این ایام سخت و کم بضاعتی اقتصادی در این روزهای بسیار پرتنش، این همدلی و وفاق ما و نیروهای مسلح و روحانیت معزز و مردم و نهادهای مردم و کمکهای مومنانه ما را از این چهار موج به گونه ای عبور داد که با افتخار می گوییم حتی یک بیمارمان پشت در بیمارستان نماند.

وزیر بهداشت ادامه داد: دیروز از وزیر بهداشت کشوری که در گرداب کروناست، نامه ای سر تا پا تقاضای کمک از ایران تحریم زده به دستم رسید. در دو زمینه کمک می خواستند؛ یک اینکه بگویید چه کردید که با گستردگی این اقلیم و حصر اقتصادی و سیاسی اینگونه کرونا را مدیریت کردید و دوم اینکه از آنچه شما در کشور دارید می سازید مثل ونتیلاتور و دارو و ... به ما کمک کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است