Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@20:28:29 GMT

افشاگری کرد، برکنارش کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۶۴۸

افشاگری کرد، برکنارش کردند

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در دقیقه ۹۰ فعالیت مدیران کنونی شهرداری عزل شد.برخی نمایندگان مجلس هم از ارائه گزارش‌های تخلفات گسترده تیم حناچی خبر داده‌اند و حالا مدیر برکنار شده شهرداری هم می‌گوید، اسناد تخلفات مختلف را به دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ارائه کرده و دیو ۷ سر فساد در شهرداری شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس آنلاین: حدود دو هفته دیگر به پایان فعالیت مدیران شهری کنونی و شورای شهر پنجمی ها در پایتخت باقی مانده است و همزمان با شمارش معکوس برای شروع فعالیت منتخبین شورای ششم و برنامه ریزی آنها برای انتخاب شهردار، موضوعات جدیدی در شهرداری مطرح و حاشیه ساز شده است. از چوب حراج به اموال شهر گرفته تا ماجرای پول پاشی و حاتم بخشی های حناچی و تلاش برای استخدام ۲۱۰۰ نفر در دقیقه نود؛ همه این مسائل از جمله مواردی است که شورای ششمی ها از آن به عنوان تخلف و اقدامات غیرقانونی یادکرده و خواستار توقف آن شده اند.

 ارائه تخلفات گسترده شهرداری تهران به مجلس

اخیرا هم احمد نادری نماینده مجلس، در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: روزانه گزارشات زیادی از تخلفات گسترده در شهرداری تهران در دوره جناب حناچی به دفتر اینجانب می رسد از مباحث مالی، قراردادها، نحوه بکارگیری نیروها تا واگذاری و حوزه حمل و نقل و ...

وی افزود: ان شاء الله مجلس بزودی به نحو مقتضی به تخلفات ایشان و تیم تحت مدیریتشان ورود خواهد کرد.

برکناری در دقیقه نود

هنوز زمان زیادی از انتشار توئیت احمد نادری، نماینده مجلس نگذشته بود که خبر برکناری دقیقه نودی شکر الله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران منتشر شد و طی حکمی از سوی عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، علی رضا جوانمرد که تا پیش از این در سمت عضو هیأت مدیره و معاون مشارکت ها و خدمات سرمایه گذاری سازمان مذکور مشغول به خدمت بود، به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

دیو ۷ سرفساد در شهرداری/ ارائه اسناد به دستگاه های امنیتی و نظارتی

شکرالله بنار قبل از برکناری، از اختلال در روند جذب سرمایه برای شهر تهران توسط اعضای شورای پنجم پرده برداشته بود.درباره این موضوع به سراغ شکرالله بنار، مدیرعامل سابق سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران رفتیم. وی درباره موضوعات پیش آمده در این سازمان به فارس گفت:  در شهرداری تهران و شورا روابط مافیایی پیش آمده، اژدهای ۷ سر فساد شکل گرفته و سوء استفاده و سرقت در موضوعات مختلف پیش آمده من همه اسناد این موضوعات را به دستگاه های نظارتی و امنیتی اطلاع دادم. منافع برخی در شورای شهر و شهرداری دچار چالش بود و از من باج خواهی می خواستند و از آنجایی که با مخالفت های من همراه شدند در صدد برکناری و عزل من رفتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای پنجم شهر تهران شهرداری تهران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هلال احمر کاملا مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) در همایش رؤسای شعب هلال احمر سراسر کشور به مناسبت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ، اظهار کرد: یکی از نقش‌های بی‌بدیل هلال احمر در دوران جنگ این بود که با همکاری صلیب سرخ وضعیت افرادی را که در دوران جنگ مفقود می‌شدند، پیگیری می‌کرد.

وی متذکر شد: هلال احمر هم در دوران جنگ با مجاهدت‌هایی که داشت و هم پس از دوران جنگ در رسیدگی به آزادگان و ارائه خدمات به آنها خوش درخشید.

قالیباف تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند اگر می‌خواهید فعالیت شما روز به روز گسترده‌تر شود و مؤثرتر واقع شود باید به این سه نکته توجه کنید؛ اول کوچک شمردن خدمت تا زمانی که خداوند آن را بزرگ کند، دوم پنهان داشتن آن تا زمانی که خداوند آن را آشکار کند و سوم شتاب در برآوردن نیاز حاجتمندان. این امر برخاسته از مکتب قرآنی و اهل بیت ما است که همان جهت‌گیری الهی و اخلاقی در خدمت به مردم است و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است. بی‌شک عزیزترین افراد کسانی هستند که با این روحیه کار خود را انجام می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما عظمت کار و اثرگذاری کار عزیزان در حوزه هلال احمر به ویژه جوانان را که بدون هیچ چشمداشتی در این سازمان خدمت می‌کنند، درک می‌کنیم. این سازمان کاملاً مردمی بوده و از دل مردم برخاسته است، ما هم در مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را نسبت به این عزیزان می‌دانیم و به یکایک آنها افتخار می‌کنیم.

قالیباف گفت: ان‌شاءالله همه مجموعه‌های کشور ظرفیت‌های خود را در اختیار این سازمان قرار دهند. ما هم در بودجه و در برنامه هفتم توسعه تلاش کردیم تا بتوانیم به این سازمان کمک کنیم تا در پایان برنامه هفتم توسعه بتواند در رتبه اول هلال احمر در سطح جهانی هم از بُعد سرعت و هم از بُعد دقت قرار گرفته و وظایف خود را انجام دهد. ما در مجلس شورای اسلامی نیز به همراه فراکسیون هلال‌احمر در کنار شما هستیم.

وی اظهار کرد: یک نکته‌ای که می‌خواهم به مسؤولان این سازمان بگویم این است که هرگز از ظرفیت‌ها و فناوری‌های سخت‌افزاری برای بهبود و اثرگذاری بیشتر در این سازمان غفلت نکنند. توجه به فناوری‌های اجتماعی در کنار فناوری‌های سخت و زیرساختی در مجموعه هلال‌احمر امری بسیار مهم و کلیدی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم از ظرفیت فناوری‌های اجتماعی و نیروهای خلاق و توانمند در این حوزه غافل نشویم تا بتوانیم کار را اثرگذارتر با کمترین هزینه و بیشترین خروجی پیش ببریم.

کد خبر 6100114 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • راند دوم