Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نشست هم اندیشی با موضوع دغدغه های امنیتی مردم و با هدف پیشگیری از وقوع جرم در جویم، به ریاست دادگاه عمومی بخش برگزار شد که داوود شفیعی بخشدار جویم  از تمام شهروندان و مسئولان به عنوان همیار پیشگیری برای ایجاد محیطی امن و با آرامش بیشتر یاد کرد و خواستار کمک و یاری آنان در این امر مهم شد. 

بر پایه مطلب دریافتی، افزایش آگاهی و بالا بردن سطح هوشیاری همشهریان در قالب طرح همیار پیشگیری، هدف گذاری مسئولان امر برای کاهش و کنترل جرائم ، افزایش گشت های انتظامی با همکاری بیشتر پایگاه های بسیج و سپاه ،شناسایی و نا امن کردن محیط های مستعد سرقت برای سارقان ، برخورد قاطع با عاملین اصلی توزیع مواد مخدر در سطح بخش و خرده فروشان مواد مخدر و کنترل و تحت نظر قرار دادن اماکن ایجاد شده احتمالی برای این امر از موارد مطرح شده در این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اطلاع رسانی عمومی و ارائه راه حل های پیشگیری از  سرقت های خرد و کلان و همچنین آموزش عواقب ابتلا به مواد مخدر از طریق فضای مجازی ، پایش تصویری و کنترل مبادی ورود و خروج  اصلی شهر در ساعات مستعد سرقت ، شناسایی مناطق جرم خیز و کنترل بیشتر این نقاط،نظارت بیشتر بر مراکز خرید و فروش اجناس دست دوم و ضایعات از دیگر مباحث بود.
بخش جویم با جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر و ۱۱روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری لار (مرکز شهرستان) در جنوب فارس واقع شده است.

شهرداری جویم به درجه ۵ ارتقا یافت

خبر دیگر از جویم به نقل از شهردار این شهر حاکی است که با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری جویم از ۴ به ۵ ارتقا یافت.

بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جویم،حسین نجفی زاده شهردار جویم گفت: ارتقای درجه شهرداری که یکی از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری است محقق شد.

وی افزود: در ماه های پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر با پیگیری‌های صورت گرفته،توجه به عملکرد و تفریغ بودجه ۳ساله (۹۷-۹۸-۹۹) و شاخص های مورد نظر با تایید استانداری فارس و سازمان شهرداری های کشور درجه شهرداری جویم ارتقا یافت.
نجفی زاده اضافه کرد: بی تردید، این اقدام حاصل تلاش مجموعه شهرداری،همکاران اداری-خدماتی، همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و به ویژه شهروندان فهیم است که در تمام امور عمرانی-خدماتی با شهرداری همکاری داشته اند.

شهرداری جویم در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است.

برچسب‌ها ستاد پیشگیری جویم لارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد پیشگیری جویم لارستان ستاد پیشگیری جویم لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه مهم شوراها گفت: شوراها باید مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته و به محلی برای سوء استفاده از قدرت تبدیل نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصل مهم شوراها در قانون اساسی به مرحله اجرا درآمد و تا امروز هم نقش‌آفرین است.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری از مهم‌ترین لوازم عضویت در شوراهای شهر و روستا بوده و انتظار خدمت گسترده از این شوراها برای مردم فراوان است.

امام جمعه قم گفت: شوراها باید از افراد دلسوز و متخصص انتخاب شوند چرا که دلسوزی برای مردم یکی از اصول مهم موفقیت شوراها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه گاهی دیده می‌شود اعضای شوراها دچار تخلفات و جرم‌هایی می‌شوند، اظهار کرد: الزام به قوانین و سو استفاده نکردن از قدرت از مهم‌ترین اصولی است که شوراها باید به آن پایبند باشند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید توانمندی بسیار خوبی داشته باشند، گفت: افراد ناتوان صحنه شوراها را برای افراد توانمند باز کنند تا این شوراها با همکاری دولت بتوانند به مردم بهتر خدمت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن روز معلم تاکید کرد: هر ساعتی که برای تعلیم و تربیت نسل جوان صرف شود، عبادت است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ما از نظر بودجه باید تأمین بوده و نیروهای متوکل، صبور و متدین در آن به مردم خدمت کنند.

وی جایگاه کارگران در دین اسلام را جایگاهی بسیار رفیع دانست و از مسئولان خواست در شرایط جنگ اقتصادی حمایت بیشتری از قشر کارگر و تولید داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق افزود: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کرده و ثابت کردند که با توکل به خداوند متعال می‌توان بر تمام قدرت‌های مادی چیره شد؛ همانطور که موشک‌های کشورمان از مرز پدافندهای هوایی کشورهای قدرتمند جهان عبور کرد و باید توجه داشت این عملیات موجب از دست رفتن حیثیت رژیم صهیونیستی دانست که جبران آن ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان تا پای جان برای حراست از حجاب ایستاده‌اند گفت: حجاب یک واجب شرعی است و نباید از آن کوتاه آمد؛ در مسئله حجاب نگاه‌های متفاوت فقهی نباید موجب سو استفاده دشمن شود و در این راستا طرح نور باید استمرار یافته و تمام اقشار مؤمن به آن کمک کنند.

کد خبر 748104

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق