Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر اجرایی گستره یک و دو طرح انتقال نفت خام گوره - جاسک در شرکت متن به سختی‌های عملیاتی در فرآیندهای کاری این دو گستره‌ اشاره کرد و گفت: گاهی در مسیری 40 کیلومتری، 80 کیلومتر جاده دسترسی ایجاد کردیم تا بتوانیم تجهیزات را تا پای کار انتقال دهیم.
به گزارش شانا، مهدی غریبی درباره شاخصه‌های گستره یک و دو و تفاوتش با دیگر گستره‌ها در طرح انتقال نفت خام گوره - جاسک، گفت: مهم‌ترین شاخصه گستره یک و دو، مسیر سخت‌گذر، نداشتن آنتن و جاده‌های دسترسی بود و این شرایط کار را سخت و ویژه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جمع شدن گونه‌های متنوع در نقاط مختلف کشور در این گستره را از زمین‌های باتلاقی، سنگی و... که هر کدام ویژگی‌های خود را در عملیات اجرایی و تیپ تجهیزات و حتی تخصص‌ها می‌طلبید، از دیگر ویژگی‌های این گستره برشمرد و تصریح کرد: ما در مسیری 40 کیلومتری تنها 80 کیلومتر جاده دسترسی ایجاد کردیم تا بتوانیم تجهیزات را تا پای کار انتقال دهیم و روند پشتیبانی و تردد زمان‌بر شد و کار ما را سخت کرد؛ نبود آنتن موبایل و دشواری پشتیبانی نیز عملیات اجرایی را دشوار کرده بود، اما سرانجام به نتیجه رسید و تکمیل شد.
مدیر اجرایی گستره یک و دو طرح گوره - جاسک تأکید کرد: از زمان ورود این طرح به مرحله مهندسی، تأمین کالا، خرید و عملیات اجرایی تا زمان حصول نتیجه زمان بسیار اندکی طی شد، به‌طور معمول پروژه‌هایی با این مختصات از نظر سایز و قطر لوله و طول خط و دوره تکمیل به زمان چند برابری نیاز دارد.
غریبی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم کاهش زمان در عملیات اجرایی و موضوع دیگر تأمین داخلی لوله و تجهیزات بود، برای نخستین بار شیرهای فابریک در این صنعت و در داخل ایران تهیه و نصب شد و به جرأت می‌گویم گوره - جاسک طرحی بود که خیلی از نشدها در آن انجام شد.
وی گفت: در این پروژه مدیران ارشد ما به معنای واقعی نقش مؤثری را ایفا و باور توانستن را پیش از هر چیزی به همه ما القا کردند و خودشان به‌طور مستمر در همه مراحل پا به پای ما و حتی جلوتر در کارگاه بودند.
مدیر اجرایی گستره یک و دو طرح گوره - جاسک با تأکید بر اولویت قرار دادن جذب نیروهای بومی، افزود: حدود 40 درصد از گروه پشتیبانی و تدارکات در عمل از نیروهای بومی منطقه بودند.
وی درباره آینده منطقه مکران گفت: طرح‌هایی برای این منطقه پیش‌بینی شده که ایجاد تمرکز جمعیت و آبادانی را در پی خواهد داشت، از هر طرف نگاه کنید بحث صادرات و کوتاه شدن مسیر برای انتقال نفت و فروش آن اتفاقی بزرگ برای کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام شدند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سپهوند با بیان اینکه رزمایش فرهنگی کشور ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت امسال در سرپل ذهاب برگزار می‌شود گفت: برنامه بزرگداشت شهید شیرودی ۱۹ اردیبهشت در روستای زرین جوب سرپل ذهاب برگزار می‌شود و ۲۰ اردیبهشت نیز بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز صعود خواهند کرد.
عملیات بازی دراز اردیبهشت سال ۱۳۶۰ با مشارکت رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی هوانیروز و در راس آنها خلبان شهید شیرودی انجام شد.
در هشت روز عملیات دلاورانه، ارتفاعات بازی دراز از چنگال متجاوزان رژیم بعثی خارج و دشمن با تحمل هزاران کشته و صد‌ها اسیر و انهدام تانک‌ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب نشینی شد.
بازی دراز از مناطق و ارتفاعات مهم است که در محدوده شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • اما و اگرهای قانون سربازی