Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:37:13 GMT

نظارت دقیق بر روند تعطیلی اصناف البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۱۳۴۰

نظارت دقیق بر روند تعطیلی اصناف البرز

رامین ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های کرج، فردیس و نظرآباد و بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا صرفاً ۹ گروه صنفی طی ۶ روز تعطیلی اضطراری استان‌های تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: بر اساس این ابلاغیه صنوف، نانوایی، سوپر مارکت و بقالی، فروش محصولات لبنی، فروش محصولات پروتئینی آن هم صرفاً فروشندگان مرغ، گوشت، ماهی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن هم بخش اقلام سوپرمارکتی شامل خوراکی، آشامیدنی، پروتئینی و بهداشتی، فروشندگان ملزومات پزشکی و دامپزشکی، آژانس‌های تاکسی تلفنی، فروشندگان میوه و تره‌بار، مراکز طبخ غذا، رستوران‌ها و فست‌فودها آن هم فقط به صورت بیرون‌بر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق این ابلاغیه بازرسی سازمان صمت، بازرسی اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی، اداره اماکن نیروی انتظامی به صورت مستمر بر روند تعطیلی صنوف مشمول تعطیلی نظارت خواهند کرد.

بنا به گفته این مقام مسئول، تعطیلات صنوف مشمول از امروز آغاز شده و تا پایان یکشنبه سوم مرداد ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5262414

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان گرگان ایلام سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد