Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رادیو قرآن به مناسبت عید سعید قربان در تدارک پخش دو ویژه برنامه است. ویژه برنامه «در همسایگی خدا» به مناسبت عید سعید قربان امروز سه شنبه ۲۹ تیر ماه از ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

ویژه برنامه «در همسایگی خدا» کاری دیگر از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف تبیین ویژگی‌های عید قربان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و بررسی شرایط موفقیت در امتحان‌های الهی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی نحوه پذیرش اعمال و نقش قربانی در اتمام حج و بیان اعمال و فضائل عید قربان از دیگر اهداف این برنامه رادیویی می‌باشد.

«در همسایگی خدا» ضمن بیان فضائل و اعمال شب و روز این عید سعید از قبیل احیای شب عید، قربانی کردن، غسل، نماز عید، زیارت امام حسین (ع) و خواندن دعای ندبه به گفت‌وگو با کارشناس مذهبی برنامه حجت الاسلام محمد شجاعی پیرامون موفقیت در امتحان‌های الهی، توجه به فلسفه قربانی کردن، وظیفه مؤمنان در برابر ولایت و امامت خواهد پرداخت. ارتباط تلفنی با شاعر آئینی همراه با ۳ آیتم (روایت، گزارش از حرم امیرالمومنین (ع) و پخش نمایش) از دیگر بخش‌های این برنامه رادیویی می‌باشد.

لازم به ذکر است برنامه «در همسایگی خدا» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی محمد مطلب می‌باشد که روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه به مناسبت عید سعید قربان از ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه‌ی «روایت بندگی» را در روز چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح تقدیم شنوندگان خواهد کرد. برنامه روایت بندگی در صدد است فضایی معنوی و شاد همراه با آگاهی بخشی و مرور دستاوردهای این عید بزرگ را برای مخاطبان تداعی کند.

بر اساس این گزارش؛ کارشناس برنامه روایت بندگی، با بررسی اشارات قرآنی عید قربان به صورت کاربردی در زندگی به موضوع تبعیت از فرامین الهی و عبد بودن در تمام مراحل زندگی خواهد پرداخت. برنامه روایت بندگی شامل آیتم‌های روایت، بخش کارشناسی، گزارش و پخش نمایش خواهد بود.

لازم به ذکر است برنامه روایت بندگی کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، گویندگی محمد مطلب، کارشناس حجت الاسلام محمد رضا دهدست و با گزارشگری طاهره شاهچراغ روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از شبکه رادیویی قران موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.

کد خبر 5262374 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا صفر زاده عید سعید قربان حرم امیرالمؤمنین ع دعای ندبه رادیو قرآن شهادت امام باقر ع فعالیت های قرآنی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ماه ذی الحجة حج تمتع سازمان تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آیت الله خامنه ای ستاد بازسازی عتبات عالیات حوزه علمیه حسینی دین اسلام همسایگی خدا عید سعید قربان ویژه برنامه رادیو قرآن عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • تصاویر عجیب از طوفان شدید و گردوغبار در همسایگی ایران
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد