Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اعلام نتیجه قطعی و نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر حسن آباد ری خبر داد و اظهار داشت: بدینوسیله به اطلاع مردم شریف شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری می‌رساند که پس از رسیدگی به شکایات و بررسی‌های قانونی افراد توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان تهران، آگهی نتیجه قطعی و نهایی انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر حسن آباد مورد تأیید و از سوی فرمانداری ویژه شهرستان ری منتشر و نفرات زیر بعنوان افراد منتخب معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی گفت: اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر عبارتند از؛

۱- سیدمجتبی موسویان نام پدر سیدحسین دارای ۳۵۷۵ رای

۲- حسن اینانلو نام پدر محمد دارای ۲۵۳۵ رای

۳- علیرضا شیدوش نام پدر رمضان دارای ۲۴۰۴ رای

۴- مهدی ایلانلو نام پدر شعبانعلی دارای ۱۸۱۶ رای

۵- امین زندی کریم خانی نام پدر حسین دارای ۱۶۹۴ رأی

اعضای علی البدل شورای شهر:

۱- معصومه اوریات نام پدر یداله دارای ۱۴۰۲ رای

۲- ثریا رضایی نام پدر ذوالفقار دارای ۱۳۷۲ رای

۳- فتانه تاری وردی نام پدر داود دارای ۱۲۷۶ رأی

کد خبر 5262501

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرمانداری ری انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان گرگان ایلام سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه دعای عرفه اردبیل عکس استانها شهر حسن آباد نام پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟