Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:34:56 GMT

پوستر دیواری با کیفیت را از کجا بخریم: : دیوار دکور

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۴۳۳

پوستر دیواری با کیفیت را از کجا بخریم: : دیوار دکور

استقبال بسیار زیاد مشتریان از روش های جدید طراحی و دیزاین ساختمان ها با استفاده از انواع روکش های کاغذی این سوال را در ذهن مخاطبان به وجود می آورد که پوستر دیواری با کیفیت را از کجا بخریم، البته برای پاسخ دادن به این پرسش در ابتدا باید خدمات مجموعه های عرضه کننده این دیوارپوش های کاغذی را مقایسه کرده و سپس مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود، که پیشنهاد ما فروشگاه معتبر و خوشنام دیوار دکور است، این مرکز با تنوع بسیار بالای پوستر دیواری در موضوعات مختلف با زمینه ها و سبک های هنری پرمخاطب همواره توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید، کیفیت بالای محصولات قیمت مناسب و دسترسی آسان از دیگر مزایای خرید پوستر دیواری و دیگر محصولات تزئینی و دکوراسیون داخلی از این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از پوستر دیواری مناسب در پشت مبلمان، تلویزیون، اتاق کودک و در مجموع نقاط کانونی ساختمان سبب شده، دیگر نگرانی از بابت تزئین دیوارها با انواع قاب و تابلوهای متنوع نخواهید بود، زیرا این دیوارپوش های کاغذی همانند یک تابلو نقاشی در ابعاد بزرگتر به فضای داخلی منزل و محل کار شما جذابیت و پرستیژ بالایی می بخشد و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. قیمت پوستر دیواری برخلاف انواع کاغذ دیواری که به صورت متری قیمت گذاری می شود با توجه به نوع متریال مصرفی، نوع کاغذ، کیفیت چاپ، سبک طراحی، ابعاد تصویر و تعداد قطعات تصویر محاسبه و تعیین می شود، اما کماکان  قیمت پوستر دیواری از مهمترین دلایل سرعت بالای استفاده از این متریال در طراحی و دیزاین ساختمان ها است، زیرا در مقایسه با  نسبت اثر گذاری و تاثیری که این دیوارپوش های کاغذی در سبک طراحی و دیزاین ساختمان دارند، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری نیز همانند انواع کاغذ دیواری در طرح ها . سبک های مختلف هنری طراحی و تولید می شود اما برحسب نوع طراحی می توان این روکش های کاغذی پرطرفدار را در گروه های انواع پوستر دیواری ساده و پوستر دیواری سه بعدی قرار داد، که نوع سه بعدی آن به دلیلی تاثیری که در جذب نگاه مخاطبان و بزرگنمایی ساختمان دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. از انواع پوستر دیواری باکیفیت در طراحی داخلی ساختمان بر حسب کاربرد        می توان به پوستر دیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری پذیرایی، پوستر دیواری اتاق دخترانه و پسرانه اشاره کرد. کیفیت و دوام انواع پوستر دیواری به جنس کاغذ و میزان مقاومت آن در برابر آسیب های محیطی باز می گردد، این محصولات در دو نوع آماده و سفارشی عرضه می شوند و معمولا در مدل های اختصاصی برای افزایش سطح کیفی و ماندگاری پوستر دیواری از یک لایه سلفون یا لمینت استفاده می کنند، که به خوبی از این دیوارپوش های کاغذی در برابر شست و شو و خراش محافظت می کند. بعد بخشیدن به فضا با استفاده از تصاویر و اشکال ساده و سه بعدی، بزرگنمایی ساختمان، استفاده از رنگ های هماهنگ و متضاد، برجسته تر نمودن سبک طراحی و دیزاین از دیگر دلایل استفاده از انواع پوستر دیواری ساده و سه بعدی است، که امروزه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سبب شده به یکی از ترندهای طراحی داخلی ساختمان افزوده شود، و در سراسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا نماید، البته علاوه بر استفاده از این محصولات در کنار انواع کاغذ دیواری ساده می توان از آن ها به همراه رنگ روغن، پلاستیک و دیگر روش های طراحی و تزیین دیوارهای ساختمان نیز استفاده کرد. شرکت دیوار دکور از مجموعه های مجرب و متعهد در عرضه و فروش انواع اقلام تزئینی ساختمان نظیر پوستر دیواری،  کاغذ دیواری و غیره با مناسب ترین قیمت است.

مزایای خرید پوستر دیواری در دکوراسیون

تا کنون به ویژگی ها و موارد استفاده از انواع پوستر دیواری 3D و ساده پرداخته شد، و می توان گفت امروزه استفاده از این تابلوهای بزرگ کاغذی در دیزاین ساختمان ها به یکی از اجزاء و ارکان اصلی مبدل شده است که با انتخاب مناسب و استفاده به جا و صحیح از آن ها می توان یک طراحی بسیار ویژه و تاثیر گذار را در ساختمان ها به نمایش گذاشت. یک فروشگاه، سالن زیبایی و یا شرکت تجاری و خدماتی را در نظر بگیرید که برای تزئین دیوارهای خود از انواع پوستر دیواری مشاغل به صورت اختصاصی با آرم و برند تولیدی خود استفاده کرده است، در وهله اول زیبایی محیط و در وهله دوم پرستیژ کاری و اهمیت این مشاغل به فعالیت هایشان را می توان در سبک دکوراسیون محیط مشاهده کرد، به همین دلیل است که می گویند انواع پوستر دیواری مشاغل یکی از مهمترین و کم هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که با یکبار هزینه تا مدت ها برای مراکز تجاری و خدماتی سود آوری می کنند، و در بازه زمانی نسبتا کوتاهی به سرعت مورد توجه مشاغل و دکوراسیون های اداری قرار گرفتند. اما از دیگر مزایای خرید پوستر دیواری در دکوراسیون ساختمان می توان به قابلیت شست و شو، مقاومت در برابر گرد و غبار، ماندگاری بالا، سهولت نصب، ثبات در رنگ ها و چاپ دلخواه و اختصاصی اشاره کرد که در دکوراسیون داخلی ساختمان و جلب و جذب بازدید کنندگان تاثیر بسزایی دارد، البته انواع پوستر دیواری سه بعدی به دلیل طراحی ویژه ای که دارند در مقایسه با انواع پوسترهای ساده از طرفداران بیشتری برخوردار هستند، که از مهمترین دلایل آن می توان به جلب توجه بازدیدکنندگان و بزرگنمایی حرفه ای فضا با استفاده از یک نورپردازی با کیفیت و مناسب اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی دیوار دکور از معتبرترین مراکز خرید پوستر دیواری ارزان و با کیفیت است که با مراجعه به آن می توان به سادگی در میان محصولات متنوع این مرکز مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و یا در صورت تمایل نسبت به چاپ پوستر دیواری سفارشی اقدام نمایند.

 

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت

فروشگاه دیوار دکور از مراکز خوشنام و با سابقه در زمینه فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و با کیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی است، که سالهاست با استفاده از یک کادر مجرب و حرفه ای متشکل از مجرب ترین طراحان داخلی به مشتریان خدمات مشاوره ای رایگان می دهد و به آن ها در زمینه دسترسی به نصابان حرفه ای و نقاشان ساختمانی ماهر کمک می کند، و اکنون در میان متقاضیان این محصولات از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار است. تنوع بالای محصولات و امکان سفارشی سازی و طراحی دلخواه پوستر دیواری ساده و سه بعدی از دیگر مزایای مراجعه به این مجموعه فروشگاهی معتبر تزئینات ساختمانی می باشد. برای مشاهده انواع البوم های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در طرح ها، سبک ها و رنگ های متنوع می توان به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کرده و در میان انواع البوم های پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، انتزائی و غیره مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش داد، علاوه بر این مراکز معتبر چاپ پوستر دیواری جدید و با کیفیت هم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه نسبت به خرید انواع پوستر دیواری خام یا کاغذ دیواری خام با کیفیت و با دوام اقدام نمایند. تضمین قیمت، کیفیت بالای محصولات و ارسال فوری و مطمئن سفارشات مشتریان با بهترین بسته بندی به سراسر کشور از سری مزایای خرید پوستر دیواری جدید و با کیفیت از این مجموعه خوشنام و معتبر است.

https://divardecor.com/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت پوستر مشتریان دیوار انواع پوستر دیواری پوستر دیواری طراحی و دیزاین دیواری ساده کاغذ دیواری ساختمان ها مناسب ترین سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. نتانیاهو آمریکا را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل می‌داند که انفجار این انقلاب دانشجویی ممکن است تا سرنگونی کابینه آپارتاید اسرائیل متوقف نشود، به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075619 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳