Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ورزشکاران حاضر در ژاپن دعوت شد تا در جریان رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ با امضای نقاشی آتش بس المپیک، تعهد خود را برای ساختن جهانی آرام از طریق ورزش نشان دهند.

رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد: "امروز ما در دهکده المپیک، نقاشی دیواری آتش بس المپیک را افتتاح می‌کنیم و این جا است که روح المپیک زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران به ما نشان می‌دهند که با وجود همه اختلافات، برای بشر امکان زندگی مشترک در صلح وجود دارد. این پیام المپیکی ما است. حتی برای بالاترین جایزه می‌توان با یکدیگر رقابت کرد؛ اما می توان در عین حال، در دهکده المپیک زیر یک سقف با هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم. "

بیشتر بخوانید

قاب عکس ادوار گذشته بازی‌های المپیک تابستانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح جهانی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!