Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر این مسابقات روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و بهبود رُتبه تنیسورهای زیر ۱۸ سال در فدراسیون جهانی، هر سال در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

فرشید زیدی ادامه داد: این مسابقات از ۲ مرداد با حضور ۳۲ تنیسور در جدول مقدماتی برگزار می‌شود و چهارم تا نهم مرداد در قالب رقابت‌های جدول اصلی با حضور ۳۲ ورزشکار ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموعه تنیس ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان دارای ۹ زمین تنیس است و رقابت‌ها در این مکان از ساعت ۹ صبح بصورت یکسره تا قبل از تاریکی هوا برگزار خواهد شد.

مدیر مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی این مسابقات از کشورهای مصر، روسیه و ترکیه هستند و بدلیل وضعیت قرمز کرونایی اصفهان، بسیاری از تنیسورها از کشورهای مختلف از شرکت در این دوره صرفنظر کرده‌اند.

زیدی با اشاره به اینکه مسابقات بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود، افزود: سرداوری این تورنمنت بر عهده حسن لاچیانی داور بین‌المللی نشان سفید ایران است.

وی ادامه داد: علی یزدانی با رُتبه ۴۱۹ فدراسیون جهانی و پرنیا رکن‌آبادی با رُتبه ۹۳۵ بهترین ورزشکاران ایرانی در این مسابقات هستند.

رییس هیات تنیس استان اصفهان نیز در این نشست گفت: حدود ۲ سال است که بدلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات بین المللی در اصفهان برگزار نشده است و این رویداد می‌تواند تا حدی شرایط را بهبود ببخشد.

فرهاد رحیمی افزود: تنیس در گروه نخست تقسیم‌بندی رشته‌های ورزشی از حیث انتشار ویروس کرونا، تا حد زیادی ایمن است زیرا فواصل بازیکنان زیاد است و فضای باز مانع از ابتلای ورزشکاران به بیماری کووید-۱۹ می‌شود.

وی اضافه کرد: رویدادهای ورزشی از نظر اجتماعی و حفظ روحیه نشاط و شادابی اهمیت زیادی دارد و ما نیز برای برگزار این دوره، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست بر ضرورت اشاعه فرهنگ بومی در کنار برگزاری مسابقات تاکید کرد و افزود: حوزه ورزش می‌تواند زمینه‌ساز ارتباطات بیشتر مردم کشورها و افزایش شور و نشاط اجتماعی باشد.

نرگس قدوسی ادامه داد: از سوی دیگر مسابقاتی مانند جونیورز راهکاری مناسبی برای شناسایی ورزشکاران مستعد و توانمند بومی است.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تنیس اصفهان فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تنیس اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تنیس اصفهان فدراسیون تنیس برگزار می شود استان اصفهان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد
  • نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز