Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسین احمدی کشتی گیر باشگاه شهرداری ساوه همراه تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان عازم بوداپست مجارستان شد تا برای اولین بار در رقابت‌های جهانی کشتی در کنار دیگر ملی پوشان به رقابت با حریفان جهانی بپردازد.

این کشتی گیر آزادکار تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی مجارستان در وزن ۴۵ کیلوگرم مسابقه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی گیر نوجوان ساوجی در دور نخست به مصاف رحمان‌اف آلان از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده کشتی میان والنتین بالیکا از رومانی و آلپر توران از ترکیه مسابقات می‌دهد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ۲۸ تیر تا ۳ مرداد در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد دیروز و امروز و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در این رقابت‌های جهانی را نبی دهمرده بر عهده دارد، سرمربی تیم محمد طلایی است و مسعود واحدی، سعید احمدی، جلال لطیفی، علیرضا شیخ ریحانی مربیان تیم، علی صفایی مربی بدنساز وامید نوروزی نماینده فدراسیون است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی آزاد و فرنگی تیم ملی کشتی شهرستان ساوه کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر