Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محسن رضایی پیگیر بحران آب خوزستان /توصیف مدیر روابط عمومی معاونت سیما از برنامه «طبیب»/ فکر بکر متخصصان دانش‌بنیان ایرانی در دوران کم آبی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توئیتی از پیگیری مشکلات خوزستان خبر داد:

" امروز در خوزستان هستم و از نزدیک پیگیر وعده‌هایی که مسئولان در تهران برای حل مشکلات مردم شریف و صبور استان داده اند خواهم بود.

مشکلات خوزستان باید به صورت بنیادین حل شوند. تصمیمات مقطعی چاره ساز نیست."

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با انتشار توئیتی فرارسیدن عید قربان را تبریک گفت:

" فرا رسیدن عید سعید قربان را صمیمانه به مردم عزیز ایران و همچنین به همتایان خود در کشور‌های اسلامی تبریک میگم و امیدوارم با بهره‌گیری از تعالیم الهی و آموزه‌های دین مبین اسلام شاهد تحکیم وحدت روز افزون میان امت اسلامی در جهانی لبریز از معنویت عدالت رفاه و دوستی و امنیت باشیم."

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش موفقیت انیمیشن خرچنگ را در جشنواره فیلم کوتاه در آلمان تبریک گفت:

" موفقیت افتخارآمیز انیمیشن خرچنگ از تولیدات فاخر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان و دریافت جایزه طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و دیپلم افتخار داوران کودک در جشنواره فیلم کوتاه درسدن آلمان را صمیمانه تبریک می‌گویم.

تجربه‌های جدید و موفق فیلمسازان نوجوان و جوان، مشتاقان هنر هفتم را به سینمای ایران علاقمند می‌کند و این ظرفیت ارزشمندی است."

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته المپیک تصاویری را از مراسم انتقال پرچم پیش از بازی‌های المپیک را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" مراسم انتقال پرچم

طی این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران از پرچم دار سابق کاروان ایران خانم زهرا نعمتی به پرچم دار کاروان ایران در المپیک توکیو آقای صمد نیکخواه بهرامی منتقل شد."

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عید قربان را تبریک گفت و برای شفای یکی از همکارانش دعا کرد:

" در ایام مبارک، دهه اول ذی الحجه، روز عرفه و عید سعید قربان برای شفای همه بیماران به خصوص دوست پرتلاش و ارجمندمان جناب آقای دکتر زارعیان عزیز معاون محترم امور مشترکین شرکت مخابرات ایران دعا کنیم."

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار تصویری از شهدای منا درباره این حادثه نوشت:

" در این ایام گرامی می‌داریم یاد همه شهدای فاجعه منی را که تشنه لب و مظلومانه جان باختند و لکه ننگی دیگری بر کارنامه سیاه و و پر از قساوت آل‌سعود جنایتکار افزودند.
به روح بلند دو دوست هم دانشگاهی و رفیق شفیق رکن‌آبادی مجاهد و آقایی پور عزیز هم درود می‌فرستیم."

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما توئیتی را درباره روز عرفه در حسابش منتشر کرد:

" روز عرفه و دعای عرفه امام حسین ع برای جاماندگان از شب‌های قدر است. خداوند یک بار دیگر قسمت کند دعای عرفه در صحرای عرفات را. خداوند قسمت کند دعای عرفه را زیر قبه حرم امام حسین ع. التماس دعا"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صالحی امیری امیر حاتمی حاجی میرزایی سیاسیون ایران عید قربان روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: طی یک سال گذشته، ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، اصغر فرهادی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه‌بندی کرد که ۵۷۲ هزار نفر تقاضای تجدید نظر دادند و در مدت چهار ماه تقاضای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ۳۸۰ هزار نفر ارتقای رتبه گرفتند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است و این نشان از توجه دولت سیزدهم به تعلیم و تربیت دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه منابع انسانی در تعیین ثروت کشورها قابل قیاس با هیچ چیزی نیست، تصریح کرد: معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است.

فرهادی با بیان اینکه معلم کارمند نیست و کار تکراری نمی‌کند، اضافه کرد: هر سال به تعداد دانش‌آموزان باید طرح و پروژه جدید در آموزش و پرورش اجرا شود.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت دو پله شامل خانواده و مدرسه دارد، گفت: هر دو این پله‌ها متأثر از معلم است و معلم به این مقوله جامه عمل می‌پوشاند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به همین خاطر مقام معظم رهبری مدام روی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید دارند و آن را نسخه شفابخش آموزش و پرورش خواندند.

وی با اشاره به اینکه سند غربی نیروی انسانی ما را نشانه گرفته بود، ابراز کرد: نیروی انسانی باید به درد کشور و مکتب ما بخورد و این سند مسیر را برای رسیدن به مقصد برای ما مشخص می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در توضیح اهمیت و جایگاه معلم یادآور شد: استاد یک فن را به دانشجو می‌آموزد اما کار معلم صرفاً آموزش دانش نیست بلکه زندگی را به دانش‌آموز یاد می‌دهد.

کد خبر 751127

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند