Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثوند در پیامی رسمیت دائم موی تای در کمیته بین المللی المپیک را تبریک گفت.

به گزارش برنا، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای به صورت آنلاین با حضور رئیس، دبیرکل و هیات رئیسه این فدراسیون از جمله جواد نصیری عضو شورای ریاست IFMA برگزار شد که در جریان این نشست، استفان فوکس دبیرکل IFMA ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به تمامی مسلمانان جهان، از ورود و رسمیت دائمی رشته موی تای در جمع ورزشهای مورد تائید کمیته بین المللی المپیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اعلام این خبر، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی انجمن موی تای در پیامی، این دستاورد ارزشمند را به جواد نصیری رئیس انجمن و جامعه موی تای کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: جناب آقای جواد نصیری رئیس محترم انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست IFMA بر خود واجب می دانم حضور و رسمیت دائمی ورزش مبارزه ای موی تای در کمیته بین المللی المپیک را به جنابعالی و جامعه موی تای کشور تبریک بگویم.

بدون شک حضور و تلاشهای شما به عنوان یک ایرانی تاثیرگذار و بانفوذ در شورای ریاست فدراسیون بین المللی موی تای IFMA، نقشی مهم و تعیین کننده در کسب چنین دستاورد مهم و ارزنده ای برای ورزش موی تای در عرصه بین الملل داشته است. توفیق جنابعالی در راه اعتلای ورزش مدال آور موی تای و خدمت به جوانان این مرز و بوم را از خداوند متعال مسالت دارم. در این زمینه بنده به نمایندگی از مربیان، ملی پوشان و قهرمانان موی تای ایران اعلام می دارم که از هیچ کوشش و کمکی در حمایت از اجرای سیاستهای کلان ورزش موی تای در ابعاد داخلی و بین المللی از سوی جنابعالی دریغ نکرده و در جهت حفظ انسجام موجود، همواره حامی و همراه شما هستیم.

ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی و مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای ایران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غیاثوند کمیته بین المللی المپیک موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران