Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین عباسیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد اتفاقات و حواشی بازی جام حذفی مقابل تیم گل گهر که با حذف تیم آلومینیوم همراه شد اظهار داشت: با توجه به بازی قبل مقابل تیم گل گهر و پنالتی نا حقی که در دقایق آخر داور برای تیم حریف گرفت می‌دانستیم در جام حذفی بازی سختی مقابل این حریف داریم. به نظر من تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم، ولی بر اثر یک اشتباه سهوی بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رفتار داور این بازی تصریح کرد: داوری ناعادلانه در این بازی ما را آزار داد. در بازی قبل با وجود پنالتی اشتباهی که گرفتند احترام گذاشتیم و سرمربی تیممان سکوت کرد، ولی به نظر می‌رسد این رفتار فایده ندارد. بیشتر هوای تیم‌هایی را دارند که داد و بیداد می‌کنند. اگر تیمی جو را آرام کند و فشار را از روی داوران بر دارد بی فایده است. ما خواسته زیادی نداشتیم و فقط قضاوت عادلانه را خواهان بودیم، ولی این اتفاق رخ نداد و حقمان را خوردند.

بازیکن تیم آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا ذهنیت منفی نسبت به تیم گل گهر باعث حساسیت بیش از حد تیم آلومینیوم شده بود گفت: بحث حساسیت نیست. وقتی کمک داور می‌بیند که توپ به بازیکن حریف برخورد کرده و کرنر شده، ولی اوت دروازه می‌گیرد و همان توپ به گل حریف تبدیل می‌شود و در نتیجه تاثیر گذار است دیگر فراتر از حساس شدن ما است. اگر در جریان بازی اتفاقی رخ می‌داد قبول می‌کردم که با حساسیت پا به این بازی گذاشتیم، ولی وقتی چیزی تا این حد واضح را ندیده می‌گیرد جای سوال دارد.

عباسیان ادامه داد: در پایان بازی از داور پرسیدم چرا کرنر نگرفتی؛ به من جواب می‌دهد شما عرضه گل زدن ندارید مقصر من هستم. این چه حرفی است کمک داور به من می‌زند. او باید در حیطه وظایف خود کار کرده، درست داوری کند. گویا به یکی از بازیکنان هم چیزی گفتند، ولی من فقط موضوع خودم را مطرح می‌کنم. در بازی به این حساسی وقتی چنین اشتباه تاثیرگذاری می‌شود شائبه بوجود می‌آید. اگر آن‌ها فوتبالیست هستند ما هم هستیم و سختی دوری از خانواده را تحمل کردیم. درست است بضاعت ما به اندازه تیم گل گهر نیست، ولی باید عادلانه قضاوت کنند. از دست داور خیلی ناراحت شدم.

وی با اشاره به این که نمی‌خواهد جو را به حاشیه ببرد تاکید کرد: من نمی‌خواهم علیه تیم گل گهر مصاحبه یا قضاوت کنم. تنها چیزی که انتظار داشتیم قضاوت متعادل بود. همه تیم‌های بالای جدول خود را برای سهمیه به آب و آتش می‌زنند، ولی به راحتی در دقیقه آخر بازی برای حریف ما پنالتی گرفت. یک امتیاز هم برای ما یک امتیاز است اگر یک امتیاز بیشتر داشتیم به جای هشتم جدول چهارم بودیم. وقتی این اتقافات می‌افتد بازیکنان دلسرد می‌شود.

بازیکن تیم آلومینیوم در مورد سه هفته باقی مانده لیگ برتر گفت: سه هفته پایانی لیگ شرایط حساسی دارد. بین تیم هشتم تا چهارم دو امتیاز اختلاف وجود دارد. همه برای سهمیه آسیا تلاش می‌کنند. بازی‌های سختی با تیم‌های تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان در پیش داریم که هر کدام برای خود انگیزه‌های زیادی دارند. از این رو هیچ بازی آسانی وجود ندارد. امیدوارم در بازی سخت با تیم خوب تراکتور به نتیجه برسیم. آن‌ها انگیزه زیادی دارند و برای سه امتیاز این بازی تلاش می‌کنم. بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت دروازه‌بان جنجالی گل‌گهر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم آلومینیوم تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار

به گزارش "ورزش سه"، رم گزینه خرید 15 میلیون یورویی برای رناتو سانچز، هافبک قرضی پاری سن ژرمن، که تا پایان ژوئن اعتبار دارد را فعال نخواهد کرد. هافبک سابق بنفیکا و بایرن مونیخ تابستان گذشته به‌صورت قرضی با بند خرید به جالوروسی پیوست که در صورت رعایت برخی شرایط، اجباری می‌شد.

با این حال، او در این فصل تنها هفت بازی در سری آ انجام داده، به علاوه پنج بازی دیگر در لیگ اروپا و در مجموع 260 دقیقه در زمین بوده است. به‌طور متوسط کمی بیش از 21 دقیقه در هر بازی.

طبق اعلام فابریتزیو رومانو، پاری سن ژرمن حالا به دنبال انتقال رناتو سانچس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 است. پاریسی‌ها مبلغ 10 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش پرداخت کرده بودند تا او را از لیل در آگوست 2022 بخرند.

رناتو سانچز در آن زمان قراردادی پنج ساله با پاریس بست و هنوز سه سال دیگر تا پایان قراردادش در تابستان 2027 باقی مانده است.

لازم به ذکر است که رم تصمیم مشابهی نیز در مورد سردار گرفته و بند خرید 12.5 میلیون یورویی او را فعال نمی‌کند با این تفاوت که قصد دارد برای خرید سردار با لورکوزن وارد مذاکره شده و رقم کمتری هزینه کند.

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان