Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:31:47 GMT

اتفاق عجیب در طرح پیش‌فروش سایپا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۳۵۱۶

اتفاق عجیب در طرح پیش‌فروش سایپا

چهارمین قرعه‌کشی طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا، چهارشنبه، ۳۰ تیر در سایت رسمی این گروه منتشر می‌شود.

هفت محصول در این طرح عرضه شدند که شامل شاهین، کوییک. اس، ساینا. اس، ساینا دنده‌ای، کوییک دنده‌ای، کوییک دورنگ. آر و وانت سایپا ۱۵۱ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح پیش فروش سایپا ۷۹ هزار و ۹۴۸ نفر شرکت کردند که ۷۸ هزار و ۲۲۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در این طرح ۹ هزار دستگاه خودرو شاهین، ۹ هزارو ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۱۵ هزار دستگاه ساینا دنده‌ای، ۹ هزار دستگاه کوییک. اس، ۱۰ هزار دستگاه ساینا. اس، ۱۰ هزار دستگاه کوییک دو رنگ. آر و ۵ هزار دستگاه وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند (خبرگزاری صداوسیما)

متقاضی کمتر از تولید!

مراسم قرعه‌کشی چهارمین طرح پیش‌فروش ۱۴۰۰ سایپا، امروز در حالی برگزار شد که از هفت محصول مورد نظر، تنها برای دو محصول به دلیل اینکه تعداد متقاضی نسبت به خودرو‌های تولید شده بیشتر بود، قرعه‌کشی انجام شد. پنج محصول دیگر به دلیل تقاضای کمتر، بدون قرعه‌کشی واگذار می‌شوند.

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل خدمات فروش و پس از فروش گروه سایپا در این مورد گفت: امروز مراسم پیش‌فروش محصولات سایپا بود که از هفت محصول، دو محصول بدلیل اینکه تعداد متقاضی نسبت به خودرو‌های تولید شده بیشتر بود قرعه‌کشی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت سایپا در ماه‌های گذشته با افزایش تولید توانسته دامنه تاخیر در تحویل محصولات را کاهش دهد و روند تحویل بسیاری از محصولات به‌روز شده است (خبرگزاری صداوسیما).

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح پیش فروش سایپا طرح پیش فروش هزار دستگاه قرعه کشی دنده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد

اتفاقات فوتبالی در لیگ برتر گاهی به قدری عجیب است که کسی فکر نمی‌کند واقعی باشد اما این رخدادها فقط در ایران مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین که یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، لباس تیم میزبان در بین دو نیمه تغییر کرد و از رنگ آبی به رنگ سفید درآمد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های گل گهر و شمس آذر در سالن پیامبر اعظم (ص) سیرجان و با حضور مسؤلین برگزاری مسابقه مقرر شد گل گهر با لباس آبی به مصاف مهمان سبز پوش برود، اما با شروع نیمه دوم سیرجانی‌ها با لباس سفید وارد زمین شدند.

هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در اطلاعیه‌ای پس از بازی اعلام کرد: در نیمه اول گل گهر با لباس آبی و آذر شمس به لباس سبز به مصاف هم رفتند که به دلیل شباهت رنگ لباس‌های دوتیم اول خواسته شد تیم مهمان لباسش را تغییر دهد چون کیت لباس دوم همراه بازیکنان این تیم نبود، گل گهر با لباس سفید نیمه دوم را بازی کرد.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز شب گذشته در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم، گفت: تغییر رنگ لباس به دلیل دید دوربین و شباهت رنگ‌ها در تصاویر دوربین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تیم مهمان همیشه باید دو دست لباس داشته باشد، افزود: گل گهر هم می‌توانست همان لباس را داشته باشد و اجازه ندهد تیم مقابل هم لباس اول را بپوشد چون مشکل آن‌ها بود که لباس دوم به همراه نداشتند اما ما به احترام هواداران و دوربین لباس را عوض کردیم.

کد خبر 751079

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • محصول عجیب و دور از انتظار کاسیو (عکس)
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول