Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حسینی جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا گفت: طبق مصوبه‌ی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، تا روز دوشنبه هفته‌ی آینده، هیچ سازمانی حق صدور مجوز تردد اضطراری را به استان‌های تهران و البرز ندارد.

وی افزود: از ساعت ۱۸ دیروز (دوشنبه)محدودیت ورود به این ۲ استان و همچنین خروج از آنها آغاز شده و تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۴ مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 615795 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی كرونا در ايران سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی كرونا در ايران سفر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان

آفتاب‌‌نیوز :

بهروز مرادپور روز شنبه در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران گفت: این سامانه از بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان اعلام کرد: رگبار باران و رعدوبرق در تمام نقاط برای روز دوشنبه و بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط این استان برای روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور بیان کرد: غزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

وی به احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیر‌های کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیۀ رودخانه‌های لرستان توصیه کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی جدید در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری دارد و وقوع مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد