Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:41:41 GMT

سوریه: حملات اسرائیل به مثابه اعلام ورشکستی است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۳۷۱۶

سوریه: حملات اسرائیل به مثابه اعلام ورشکستی است

وزارت خارجه سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان حلب را محکوم کرد و آن را نشانه ورشکستی این رژیم و شکست طرح‌های آن دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب حلب، اعلام کرد که حملات تروریستی این رژیم مانع از ادامه عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه سوریه امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات اشغالگر اسرائیل در ساعت 23:37 شب گذشته در راستای سیاست‌های هدفمند و مبتنی بر «تروریسم دولتی» و ارائه کمک مستمر به گروه‌های تروریستی مسلح و نقض مکرر قطعنامه‌های شورای امنیت اقدام به حمله هوایی به اراضی سوریه در منطقه «السفیره» واقع در جنوب شرق حلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه این کشور تأکید کرد: «این حمله بزدلانه اسرائیل همانند حملات سابق با عید سعید قربان مصادف بود و مقامات اشغالگر پیشتر قبل از عید میلاد نیز حمله مشابهی داشتند که با حملات راکتی گروهک جبهه النصره به برخی از مناطق استان حلب و شمال استان حماه همزمان است و این حملات از استان ادلب صورت می‌گیرد که در اشغال این گروهک‌ها بوده و اشغالگر آمریکایی و ترکیه‌ای از این گروهک‌ها حمایت نامحدودی دارند».

سوریه، گروهک‌های تروریستی را شریک رژیم صهیونیستی دانست و گفت که این رژیم منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی و همه قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض می‌کند؛ قطعنامه‌هایی که بر احترام به حاکمیت سوریه و وحدت و سلامت اراضی این کشور تأکید دارد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه همچنین آمده است: «جمهوری عربی سوریه این حمله را به مثابه اعلام ورشکستی اسرائیل و اعلام شکست نقشه مخرب غرب و اسرائیل می‌‌داند و به اسرائیل در باره پیامدهای خطرناک تداوم این حملات به بهانه‌های وواهی و دوغین و حمایت این رژیم از گروه‌‌های تروریستی مسلح و اشغال اراضی عربی از جمله جولان اشغالی سوریه هشدار می‌دهد و مسئولیت این اقدامات را متوجه این رژیم می‌داند».

وزارت خارجه سوریه همچنین تأکید کرد:‌ «حملات تروریستی اسرائیل هرگز نمی‌تواند گروهک‌های تروریستی مزدور این رژیم مانند جبهه النصره، داعش و کلاه سفیدها را حمایت کند؛ گروهک‌هایی که هر از گاهی با استفاده از حملات شیمیایی ساختگی در استان ادلب به دنبال ایجاد تحریکات جدیدی هستند تا ارتش عربی سوریه را به انجام این حملات متهم کنند».

در ادامه بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: «سوریه تأکید دارد که این حملات اسرائیل و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه آن هرگز نخواهد توانست ارتش سوریه را از هدف ملی خود و ادامه عملیات ضد تروریستی و انجام وظایف خود بر اساس قانون اساسی در راستای مقابله با تروریست‌ها و حامیان اسرائیلی آن منحرف کند».

وزارت خارجه سوریه همچنین در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد مجدداً، این شورا را در جریان مسئولیتات خود براساس منشور سازمان ملل قرار داد و خواستار محکوم کردن این حملات شد.

مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب حلب

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت خارجه سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

به گزارش ایسنا، وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران