Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (سه شنبه) با وزرای خارجه قطر، کویت و جمهوری آذربایجان تلفنی گفت و گو کرد.

در گفتگوی تلفنی عصر امروز وزیر امور خارجه کشورمان با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر روابط دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در این گفتگوی تلفنی عید سعید قربان را به طرف قطری تبریک گفت.

به گزارش فارس، در برقراری تماس تلفنی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه دولت کویت، طرفین آخرین تحولات روابط دوجانبه را مورد گفتگو و رایزنی قرار دادند.

ظریف در این گفتگوی تلفنی فرارسیدن عید قربان را به همتای کویتی خود تبریک گفت.

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیگر وزیر خارجه ای بود که ظریف با وی تلفنی گفت و گو کرد.

در تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با «جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان،  ظریف ضمن تبریک عید قربان با همتای آذربایجانی خود در خصوص موضوعات دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

گفتنی است، ظریف صبح امروز نیز با وزرای خارجه ترکیه، عمان، آفریقای جنوبی و پاکستان نیز تلفنی گفت و گو و ضمن رایزنی درباره مناسبات دوجانبه عید سعید قربان را تبریک گفته بود.

پربیننده ترین وحشت از صلح طالبانی واکنش اولیانوف به گزارش‌ ها درباره تعویق مذاکرات برجام واکنش چین به تحریم های جدید آمریکا تحریم ها علیه ایران تا توافق در برجام باقی خواهد ماند / آماده بازگشت به وین و ادامه مذاکرات هستیم برای ادامه مذاکرات وین باید منتظر استقرار دولت باشیم / سیاست‌ های کلی نظام تغییر نمی‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف جمهوری آذربایجان وزیر امور خارجه عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه