Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم  و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

حمله به کله پزی با قمه

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در پی تخریب، درگیری و قمه کشی که منجر به قطع عضو یکی از مشتریان در یک واحد صنفی کله پزی در محله تهران نو، ۲ نفر از عاملان این درگیری دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیری عامل اصلی این پرونده در دستور کار قرار گرفت، افزود: در بررسی‌های اولیه به دست آمد، متهم با اطلاع از حضور یکی از مشتریان در کله پزی به همراه ۲ نفر از همدستانش به آن مکان مراجعه کرده و پس از درگیری و قطع عضو مشتری کله پزی، از محل فرار است.

سرهنگ راستی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم اصلی پرونده از افراد شرور و سابقه دار بوده و متهم به دفعات مختلف به جرم عربده کشی، نزاع دسته جمعی و تخریب دستگیر شده است. بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، متهم پس از درگیری و تخریب، مخفیگاهش را تغییر داده که پس از رصد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه وی در محدوده تهرانپارس شناسایی شد.

وی افزود: روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و متهم را در حالی که در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه این فرد شرور پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس همواره با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

فروش قرص‌های مخدر در عطاری غرب تهران

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش مواد مخدر و دارو‌های غیر مجاز در یک عطاری واقع در غرب تهران، تیمی ار ماموران پایگاه دوم این پلیس مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و تردد مشتریان به عطاری تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و نتیجه بررسی‌های پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: عصر روز گذشته تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم، در بررسی‌های بیشتر ۷ هزار و ۷۴۲ عدد عدد قرص‌های مخدر دارو‌های غیر مجاز کشف کنند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۶۰ میلیون نومان ارزش گذاری کرده اند، گفت: عطاری متخلف با دستور قضائی پلمب شد.

سرقت قطعات و تجهیزات شرکت تجاری در یافت آباد

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت قطعات و تجهیزات از یک شرکت تجاری که سارق یا سارقان با تخریب دیوار انبار اموال با ارزشی از قبیل: فیلتر، روغن موتور، توربو شارژ، رادیاتور، روغن و ... جمعاً به ارزش ۴۰ میلیون تومان را سرقت کرده بودند، پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی، رد پای سارق یا سارقان را تا محله یافت آباد بدست آورند، با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه طی هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران کارآگاهان به محل نگهداری اموال مسروقه در یافت آباد مراجعه و برخی از اموال مسروقه در کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام گرفته متهم به ارتکاب ۶ فقره سرقت از انبار شرکت‌های مختلف معترف و گفت، اموال مسروقه را به فردی فروخته است؛ با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی کارآگاهان مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در پایان تحقیقات پلیسی و قضایی، هر ۲ متهم با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

پاتک پلیس به مخفیگاه فروشندگان موادمخدر

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان موادمخدر در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محلات جنوب تهران شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری نامبرده آغاز شد، پس از هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از این مکان، ۳۰ کیلو تریاک کشف کنند. متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند با اشاره به جزئیات پرونده دیگری که توسط پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بررسی شد، گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران عملیات شهری، مشخص شد ۳ نفر از سوداگران مرگ سابقه دار با تهیه مقادیری ماده مخدر شیشه به خرده فروشی مواد روانگردان در مرکز پایتخت می‌پردازند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان در نهایت مخفیگاه آنان در یکی از محله‌های مرکز پایتخت شناسایی و تردد متهمان تحت کنترل در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران گفت: روز گذشته پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازدید از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۴۶۶ گرم شیشه و مبلغ ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد. متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

دوئل عاشقانه جان پسر ۱۳ ساله را گرفت/ دستگیری سارق مسلح متواری اهواز در شهرستان پردیس/ حملات بی رحمانه به کودکان از طریق امواج/ دستگیری ۱۰ قاچاقچی ارز هنگام خروج از کشور

جاسازی شیشه در کانال کولر/ دستگیری فروشنده سلاح جنگی در شهرک آپادانا/ کشف انبار ماینر در باغ فیض

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخریب اموال عمومی سرقت اموال پلیس امنیت عمومی تیمی از ماموران انجام تحقیقات اموال مسروقه قرار گرفت کله پزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد