Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:21:30 GMT

۳۳۸ پروژه در استان اصفهان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۴۷۵۸

۳۳۸ پروژه در استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، ولی‌الله نصر روز سه‌شنبه همزمان با هفته بهزیستی در نشست مشترک با فرمانده و رییس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در اداره کل بهزیستی اصفهان افزود: ۳۶ پروژه مسکن مددجویان و ۲۹۸ طرح اقتصادی از طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته بهزیستی در استان بود.

وی بیان کرد: ۲ مرکز مشاوره، آموزشگاه رانندگی و یک دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده ویژه معلولان در این هفته به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی اصفهان با اشاره به احداث مسکن برای مددجویان این سازمان گفت: پروژه مسکن مددجویان ویژه خانواده دارای ۲ معلول با همکاری بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن‌ساز احداث می‌شود.

وی با اشاره به برنامه اشتغال معلولان و کمک به خودکفایی آنان اظهار داشت: برخی از مددجویان با توانایی فردی خود اقدام به ایجاد فرصت شغلی کرده‌اند و در بعضی از پروژه‌های اشتغالزا، سرمایه‌گذار بخش خصوصی تعدادی از توانجویان را متناسب با توانایی  و شرایط کاریشان، بکار گرفته است.

نصر یادآور شد: سازمان بهزیستی یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی و معافیت از پرداخت حق بیمه فرد معلول را برای جبران بخشی از کمبود کارایی آن مددجو برای کارفرما پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره برای مردم اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه برای کارکنان وظیفه در یگان‌های نظامی مثل منطقه پدافند هوایی ارتش نیز پیش بینی و اجرا شده که دستاوردهایی نیز داشته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی نیز در این نشست بر ضرورت ارتقا کیفیت زندگی مردم تاکید کرد و گفت: آسیب‌های اجتماعی و توسعه و پیشرفت فناروری بر زندگی افراد اثر گذاشته و گاهی تهدیدی برای زیست اجتماعی بوده اما برگزاری گارگاه ها و دوره‌های آموزشی در توانمندسازی و مدیریت این آسیب‌ها نقش‌آفرین بوده است.

امیر سرتیپ علی حدادی سامانی افزود: افزایش دانش و مهارت زندگی جوانان، این قشر را در برابر آسیب‌ها و مشکلات مصون می‌دارد که دوره‌های آموزشی در یگان‌های نظامی تحت نظر پدافند هوایی با حضور کارشناسان انجام می‌شود.

رییس عقیدتی، سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در بخشی از این نشست به موضوع آموزش مهارت‌های اجتماعی و اشتغالزایی کارکنان وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: دوران خدمت سربازی هدفمند و با برگزاری دوره‌های آموزشی، فرصت‌هایی برای جوانان ایجاد شده است و آنان در ادامه زندگی از آن بهره می‌برند.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدجانمراد موسوی ادامه داد: تفاهمنامه‌های مشترکی با سازمان‌های حوزه های مهارتی و کارآفرینی منعقد شده که فرصتی برای ارتقای سطح دانش و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، دیدار مشترک مدیرکل و معاونان بهزیستی استان اصفهان و فرمانده و رییس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت هفته بهزیستی و در آستانه عید قربان و دهه ولایت به منظور تقدیر از همکاری‌ها و هم‌افزایی برای فعالیت‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی برگزار شد.

هفته بهزیستی از ۲۲ تیر آغاز شد و تا ۲۹ ادامه داشت.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آسیب های اجتماعی اصفهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی هفته بهزیستی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات "وعده صادق" نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد