Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی حواشی زیر را در پی داشت.

پس از ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه شهید سلیمانی برای برگزاری دیدار با ماشین‌سازی، یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به زمین آمده و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دادند. البته ساعاتی قبل از اعزام این تیم به ورزشگاه دو عضو کادرفنی پرسپولیس به ورزشگاه رفته و استاندارد بودن بلندی آن را مورد تایید قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* یکی از افراد متفرقه در کنار زمین با سرمربی پرسپولیس عکس سلفی انداخت.

* سیدجلال حسینی، احسان پهلوان، مهدی شیری، مهدی مهدیخانی، محمد شریفی، علی شجاعی، بوژیدار رادوشوویچ، عیسی آل‌کثیر و سعید آقایی ۹ بازیکن ذخیره تیم پرسپولیس در این مسابقه هستند.

* همچنین سعید حسین‌پور که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، چهره شاخصی است که روی نیمکت تیم تبریزی نشسته است.

*با توجه به شرکت نکردن مهدی اسلامی در تمرینات ماشین‌سازی، این تیم در این بازی دروازه بان ذخیره ندارد و به همین دلیل محمد امین رضایی همراه با مربی دروازه‌بان های ماشین‌سازی به تنهایی به گرم کردن خود پرداخت.

*یحیی گل‌محمدی که به دلیل محرومیت در این مسابقه اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت، از روی سکوها بازی را تماشا می‌‌کند اما در همان حالت هم نکات فنی را به شاگردان و دستیارانش انتقال می‌دهد.

*در یک صحنه از بازی برخورد پای منصور باقری به دهان سیامک نعمتی سبب مصدومیت بازیکن پرسپولیس، اخراج بازیکن ماشین‌سازی و وقفه چند دقیقه‌ای بازی شد. با توجه به شدت مصدومیت نعمتی، مهدی شیری در دقیقه ۳۸ جانشین او شد.

* دو تیم از ساعت ۲۱:۱۵ در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند. بیشتر بخوانید: بازگشت سرمربی سابق به خانه/ شروع و پایان فکری با استقلال رقم می‌خورد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ماشین سازی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی است و نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورزشگاه امام خمینی اراک/

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور