Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیلی ۶ روزه تهران شامل فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت نمی‌شود و این مراکز خدماتی طبق روال معمول، باز هستند.

به گزارش پول نیوز، ۲۵۳ میدان و بازار میوه و تره بار تهران در تعطیلات ۶ روزه تهران و تا روز یکشنبه سوم مرداد، باز بوده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

با توجه به اینکه میادین میوه و تره بار، به موجب گروه‌بندی مشاغل از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه مشاغل سطح یک قرار دارند، تعطیلی تهران این مراکز را در برنمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار تهران مشاغل بازار بودجه اقتصاد کرونا میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: با گذشت یک‌روز از تعطیلات هفته گذشته اما هنوز شاهد ترافیک سنگین در محور مواصلاتی منتهی به پایتخت به خصوص جاده چالوس و هراز هستیم.

به گزارش مشرق، احمد شیرانی روز یکشنبه اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا ، شاهاندشت ، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم .

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد