Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:43:40 GMT

این میوه تابستانی خون را اصلاح می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۱۴۹

هانیه ناصری به خواص سرشار طالبی اشاره کرد گفت: یکی از اثرات مفید مصرف این میوه تاثیر آن بر درمان کم خونی است و توصیه می شود افراد مبتلا به کم خونی این میوه را بعد از صرف غذا میل کنند.

این دکترای گیاهان دارویی افزود: طالبی همچنین به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند و اگر همراه با کمی لیموترش تازه مصرف شود، نقش موثری در سلامت قلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری به خاصیت ضدانعقاد خون طالبی هم اشاره کرد و افزود: مصرف این میوه احتمال سکته را کاهش می دهد.

وی از طالبی به عنوان میوه ای اشتهاآور یاد کرد و گفت: مصرف این میوه بعد از غذا برای کمک به هضم آن مفید است.

این دکترای گیاهان دارویی افزود: این میوه سرشار از فیبر بوده و بسیار ملین و مسهل است و مصرف آن برای کسانی که از یبوست رنج می برند، بسیار مفید است.

ناصری به خواص دیگر این میوه تابستانی هم اشاره کرد و با اشاره به اثرات مفید مصرف طالبی در کاهش فشار خون گفت: این میوه همچنین نقش موثری در پیشگیری از نقرس و رماتیسم دارد.

وی از طالبی به عنوان یک میوه ضدباکتری و ضدویروسی یاد کرد وافزود: مصرف تخم این میوه ضدسرفه و تب بر است.

ناصری با بیان اینکه طالبی دارای طبیعتی معتدل است، گفت: مصرف آب طالبی از گرمازدگی و تعریق خیلی بالای بدن و سرگیجه ها جلوگیری می کند.

وی در ادامه در خصوص عوارض و منع مصرف این میوه تابستانی هم گفت: توصیه می شود افرادی که بیماری دیابت دارند، این میوه را مصرف نکرده یا در مصرف آن احتیاط کنند.

این دکترای گیاهان دارویی افزود: همچنین توصیه می شود افرادی که ورم معده دارند در مصرف این میوه زیاده روی نکنند.

همگردی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مصرف این میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به گزارش ایسنا و به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902658

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی