Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:18:57 GMT

سرآسیایی: وظیفه ما بیشتر کردن تجربه داوران نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۷۹۵

سرآسیایی: وظیفه ما بیشتر کردن تجربه داوران نیست

مربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت از دلایل پیروز نشدن تیمش گفت.

به گرارش "ورزش سه"، امشب دو تیم مس و صنعت نفت در آبادان به تساوی یک بر یک رسیدند. مجتبی سرآسیایی مربی مس با توجه به محرومیت ربیعی در کنفرانس حاضر شد. 


او پیش از صحبت درباره بازی گفت: قبل از فوتبال و مهمتر از فوتبال پرداختن به مسئله خوزستان است و من باید به این مسئله اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا یک ورود قاطع به این مسئله نیاز است. این از مسئله فوتبال خیلی مهمتر است و نیاز به رسیدگی وسیع دارد.

 

سرآسیایی در مورد بازی عنوان کرد: مسئله مهم کنترل بازی و انرژی بازیکنان در این هوای گرم و رطوبت بود که حتی بازیکنان خود صنعت نفت هم تحت تاثیر قرار گرفتند. آقای ربیعی به کنترل در سی دقیقه اول پافشاری داشتند و توانستیم موقعی که می‌خواستیم به حریف گل بزنیم و بازی را تحت کنترل داشتیم و فرصت به تیم تاکتیکی صنعت ندادیم و متاسفانه روی غفلت گل خوردیم و امتیازات زیادی را اینگونه از دست دادیم‌ بازی خوبی بود و به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم.

 

او در مورد صحبت کردن ربیعی از روی سکوها با تیمش گفت: آقای ربیعی حرف‌ها را به من انتقال می‌دادند و من به بازیکنان می‌گفتم. من خیلی مربی‌های دیگر را هم دیدم که وقتی محروم هستند بالای سکوها هستند و از آن جا دستورات تاکتیکی را به تیم می‌گفتند. اما در خصوص آقای ربیعی ورود پیدا کردند و من بارها این مسئله را دیدم.

 

او در پایان درمورد داوری گفت: چندمین بازی است که از یک داوری که لیگ برتری نیست استفاده می‌شود.شاید شرایط ما و صنعت امن است اما ما این‌جا نیستیم که به تجارب داوران افزود شود و فکر می‌کنم این اتفاقات در جای دیگر باید رخ دهد. چینش داوری برای ما چنین شرایطی دارد و خواهش می‌کنم در بازی‌های دیگر داوران با دقت نظر بهتر انتخاب شوند.

مس رفسنجان مجتبی سرآسیایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان مجتبی سرآسیایی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!