Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مردم شهرستان قصرقند خواستار پیگیری موضوع اختلال در سوختگیری در تنها جایگاه سوخت این شهرستان به‌خاطر قطعی‌های مکرر برق شدند.

مردم می‌گویند، ساعت‌ها در صف‌های طویل منتظر می‌مانند و هنوز نتوانستند سوختگیری کنند. به گفته مردم شهرستان ۶۱ هزار نفری قصرقند در مرکز منطقه بلوچستان، تنها یک جایگاه سوخت دارد و کل مردم شهرستان مجبورند از همان فقط استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ تیرماه وزارت نیرو اعلام کرد، دو دکل شبکه انتقال در ۵۰ کیلومتری شهر چابهار بر اثر طوفان شدید سقوط کرد و موجب قطع برق خارج از برنامه در منطقه نیکشهر و قصرقند شد.

مدیر اداره برق قصرقند می‌گوید: بارندگی‌های اخیر موجب سقوط دو دکل که برق را برای نیکشهر و قصرقند تامین می‌کرد شد و باعث بروز قطعی‌های بدون برنامه در قصرقند شده است.

مهدی غیبی می‌افزاید: با توجه به سقوط دو دکل برق خط دویست و سی کیلوولت چابهار به نیکشهر بر اثر باد و باران، ۲ خط ۶۳ کیلوولت پست جکیگور که تغذیه کننده برق شهرستان قصرقند بود به ناچار مقداری از بار خود را به خط انتقال برق نیکشهر داده است وبا توجه به افزایش مصرف انرژی و بار ایجاد شده بر شبکه، کابل‌های انتقال برق دچار سوختگی و پارگی شدند.

وی تصریح کرد: درحال رفع مشکل با نصب دکل‌های اضطراری و انتقال و توزیع بار هستیم و نیاز است مردم حتما مصرف خود را بهینه کنند تا زمان تکمیل عملیات اختلال در برقرسانی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف برق سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است