Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای داوطلبانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد نشده‌اند، مهلت مجددی در نظر گرفته شده و این داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ عصر امروز چهارشنبه۳۰ تیر ماه پس از تکمیل فرم خود اظهاری و ویرایش معدل، کارت خود را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در زمان مقرر یعنی در روزهای پنجشنبه ۳۱ تیر و جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ در حوزه‌های امتحانی تعیین شده برگزار می‌شود. آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ و آزمون نوبت عصر راس ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

با توجه به تعطیلی و شرایط کنونی استان تهران، با مراجع ذیربط مکاتبه شده تا داوطلبان سطح استان با ارائه کارت ورود به جلسه، بتوانند در محل حوزه خود حضور یابند.

به گزارش ایسنا، پیش از این روز یکشنبه 27 تیرماه به عنوان آخرین مهلت دریافت کارت ورود به حلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود که با تصمیم مسئولان مهلت مجددی برای دریافت کارت آزمون درنظر گرفته شد.

داوطلبان جهت دریافت کارت در مرحله اول باید به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کد رهگیری خود را وارد کنند و ابتدا فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل و تایید کند. این فرم فقط در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال است.

پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، فرم خوداظهاری کرونا تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود. عدم تکمیل فرم مساوی با عدم اعتبار کارت و عدم امکان شرکت در جلسه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون ارشد علوم پزشکی خیز پنجم کرونا مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود آموزش پزشکی دریافت کارت مرکز سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی