Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از اهواز به تهران انجام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مهدی شادنوش گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی قلب خانمی 29 ساله اهل اهواز به تهران با موفقیت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این انتقال با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی اهواز و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان شهید رجایی تهران انتقال داده شد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزات بهداشت افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا قلب این قهرمان 29 ساله از اهواز به تهران منتقل شد و در بیمارستان شهید رجایی به یک نوجوان 14 ساله با موفقیت پیوند زده شود.

وی افزود: کبد و کلیه های این فرد در اهواز به دیگر بیماران نیازمند پیوند زده شد.

اهدای 30 عضو پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانانجام موفق پیوند قلب از جوان افغانستانی به نوجوان هموطن خود + تصاویرکاهش 50 درصدی پیوند عضو در سال 99 به دلیل شیوع کرونا/ کلاهبرداری بودن آگهی‌های فروش قرنیه!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای عضو وزارت بهداشت بهداشت و درمان اهدای عضو وزارت بهداشت بهداشت و درمان اهواز به تهران پیوند قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز